Bajs!

Var ska jag börja, till höger!

haha!
Veckan har vart sämst! Sarah har tydligen bestämmt sig för att åka hem till tyskland! och Camilla kkanske är kickad från CC programmet, så alla mina kompisar bara springer iväg. den enda ja kommer ha kvar här i Bergen är Bennie, och vi beter oss ju redan som ett gamalt gift par! Vi behöver nya friska fläktar! men men. CAMILLA!!!  måste estämma sig innan i morgon om hon vill va kvar eller inte!  Så jag hoppas hon blir kvar.. men vi får väl se va hon väljer!

Tyvärr har jag denna vecka absolut inget kul att berätta... för den har sugit stenhårt...
SRY bennie, ja vet att du alltid skrattar.. men jag har faktiskt inget skoj att berätta... just ja, har helt glömt att vi skulle till bennie och hjälpa henne med tårtan idag... hahahah! men men! jaja! de kommer fler tårter, som på lördag!

på lördag ska hela gänget upp till Kåddys stuga i Keystone, vi ska spendera natten där till sönda, sen ska vi åka en massa skidor lördag och söndag!

Vi vill leka idag.. men vi får se om ngn vill leka med oss.

Jo glömde berätta historien om Camilla, hon flydde från sin värdepappa påsöndag kväll och vips som vips så har hon nu bodde hos mig!  så  hela hennes pick och pack står på mitt inte allt för stora rum!mn jag gillar hon så jag är lad att hon är här!  jag hoppas hon kommer att stanna! :)

Jag har lägge upp massor med nya bilder på facebook tooo! look vett ja!

Nu ska jag duscha och sen ska vi hitt på ngt!

CiaooooO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

takk for hjelpen!! hahah, mongis

jag ær hemma og drikker bæsj!!

2008-11-14 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0