Keystone!



Här var jag idag! de var super härligt! men vädret hade kunnat vart bättre, de snäade ovh var mulet! men men!
De var rätt skoj ända!  Jag var dar med: Bennie, Camilla, Johan, Brian, Brad och Cody! Dom ar sa snalla sa!

De gick rätt sa bra att aka, lite ovant dock. plus att jag har min "Monsterfoot" (mitt nya nickname) hahah! jag stukade den forra fredagen och den var rätt bra idag, men jag ramlade i slutet innan vi skulle aka hem och sa vred jag den lite sa nu ar den svullen igen! men de ar okej!

haha!  de hande en skit creapy grej idag! jag stog i lift kon med Johan (han är fran norge sa han pratar norska sa vi pratar alltsa svenska och norska med varandra, han ar btw tio ganger lattare att forsta for han ar fran oslo och inte fran bergen) da kommer de fram en kille och sager: Var ar ni ifran? jag svarar han pa engelska for jag lyckades inte upfatta att han pratade svenska till mig: Im from sweden, and u? da svarar han: jaaa! jag med!  fran stockholm! Sen sa far ja veta att han pluggar har och har sommarstalle i Sundsvall, sa de va ratt kolt! Ameirka/Colorado/Denver/Evergreen/Keystone ar ju sa jatte litet!

Ja, jag fick lana bennies brada idag, for man kunde itne betala kontant nar man skulle hyra bradan igar.. men de gick okej, mn bradan suger dock, och hyr bradorna suger ocksa.. sa ja vette fan! Jag funderar pa att kopa en istallet, for ja vela ha en bra brada :D kanske far gora upp en betalningsplan med min vardefamilj! haha!

Ikvall vet ja inte va som hander, bennie sover acccurat i min sang, vi har tatt en nap! jag vela aka till downtown och bara ga omkring och kika! fa sig att kanna sig lite mer hemma! (hemme betyder for ovrigt efterbliven pa norska, sa tank er gapskratten varje gang ja sager att ja ar hemma?! hahah! )

Jag tror vi ska till Keystone imorgon med grabbsen ocksa! de blir nice, om min mostefoot ar bedre vill saga!


Neee, du ska ja kila!

Ciaoo!


(tnx for de fina smset T, I appreciate it)



Kommentarer
Postat av: Mysan

kul att åka!! här regnar det... regnar lite till.. och vänta.. DET REGNAr!

2008-11-10 @ 12:12:18
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Milla

Låter super Tessan! Underbart med bräda :) Kul med så många nya vänner, låter as härligt :) Miss u <3

2008-11-11 @ 18:29:38
Postat av: Lina B! :)

Det verkar ju inte gå någon nöd på dig! Låter riktigt kul och hoppas verkligen du trivs.. Men vi saknar dig här hemma :) Kör hårt!!! Puiiisssss

2008-11-12 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0