Slut pa Depp!



Idag kor vi med happiefaces!
sa den har bilden gor mig gladare! (:
Jag ska titta pa den da jag blir deppo!

Idag halv korde jag och bennie vilse! :O hor och hapna!
Hahah de ar typ forsta gangen pa typ tvaveckor!
aha! de sager ngt de! att nu borjar de ankligen bli som hemma den har stan!
Med lite overseende pa att den ar Aningen storra en sundsvall, kanske i klass med stockholm..
Hahah!
Men de kanns fint!

I helgen blire mer snowboard! sa vi far se, ska foroska lara Bennie snowboarda!
Hahah awesome!
De kommer bli kul, men jag har faktiskt fatt tillatelse att dumpa henne mitt i backen om jag vill sa hon far ta sig ned sjalv!
Haha! jag ska foroska att ta bilder!
Mami haru skicka paketet? miiihi!
Ja vela ha min mossa, min sveis!
Yupp yupp!

Ikvall kan vi inte riktigt bestamma oss, skulle till downtown men nu vet ja itne, men ja tro bennie kommer hit for min familj ar bortbjuden på middag :D aweseome, jag har huset for mig sjalv!
Wonderbar!

Jaja! natti natti dar hemma sa ses vi har ngn annan dag!

Kommentarer
Postat av: Mysan

http://mysblogg.se/2008/november/i-miss-you.html

2008-11-22 @ 18:19:37
URL: http://mysblogg.se
Postat av: mamma

Paketet är skickat äntligen va

2008-11-23 @ 14:26:26
Postat av: Milla

Aaaaw vilken gooo bild!! :D <3 Alltid kul att läsa vad som händer hos er :) Jag var i Stockholm i helgen och såg Slayer, hade riktigt kul! Jag såg en tjej där som var as lik dig, och guuu vad jag saknade dig då! Gooo Tessan :):):) <3 Hade bra!

2008-11-24 @ 22:55:30
Postat av: Siss

Haha ni verkar ju ha rätt skoj och du verkar trivas som fisken i vattnet =P

Försöker att läsa här så ofta ja kan men är dålig på att höra av mej men men ska försöka bli bättre..

ska fixa foundation och daim choklad åt dej så skickar ja de =)

Ha de såå gött o vi saknar dej här hemma!!

Puss och kram

2008-11-27 @ 15:14:48
Postat av: Sofie

Tessan! Nu tycker jag att det är dags för en uppdatering :). Vill ju veta vad som händer i ditt liv! ;). Miss You <3

2008-12-01 @ 13:38:55
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0