just an ordinary day!

Sofie jag hade fått ditt brev i lördags!!!! haha!
dom hade bara glömmit att säga det till mig, tusen tack!

ja de var ett tag sedan jag uppdaterade här har jag märkt... men ja, inget speciellt har hänt!

Ska åka snowboard imorgon i Keystone! hoppas de är bra, men om jag skulle säga som en riktig amerikan så skulle jag säga: Tomorrow im gonna shred the nar nar :D

och i kväll blire lite snurf snurf and garb trunk (stavning?), right cam,bennie, hal and sarah?!

Ja, Bennie är just nu och åker snowboard, eller hon åker skidor med sex stycken ungkarlar! kul for henne lissom.

Jaaa, ja säger då de ja! mamma! hur gåre med paketet ? dåligt? du är verkligen ur dålig på paket! hahahha :D men jag älskar dig ändå!

Dom senaste två dagarna hgar jag spenderat med camilla, den nytillkommna i vårt gäng! hon är också från swiiiden! as skönt!  vi har typ inte gjort så mkt?!  mäst bara sepeat oss.. haha!  men de funkar de mä!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, vad bra :D. Då hade det inte kommit bort :P. Hoppas du gillade det :D. Spec. brevpapperet ;D haha!! <3

2008-11-08 @ 12:44:19
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: tessan

I LOVED IT :D de va nastan sa ja fick lite hemlangtan!

2008-11-09 @ 00:26:22
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0