Vad är de för fel?!

Alltså, dom senaste två veckorna i de här landet har vart sanslösa..
Camilla har åke hem idag och Sarah ska tydligen hem på fredag om hon ens får åka hem?!

Fan ta Culturalcare! dom kan man fan itne lita på!
Var är hjälpen när alla dessa flickor behöver den!?!
Jag är så glad att min värdfamilj inte är sepe i huvet!

Idag: (vi kan ju börja berätta att jag redan började grina och ha mina aggrisioner i går kväll pga av en viss person) cilket även fortsatte imorse..
 vi droppade av Camilla på flygplatsen och jag grät som ett barn som hade blivit bestulen på sitt godis! inte bara för att hon lämnar landet utan också att allt är bara för mkt..
Sarah halv flyr från sitt hem! av många anledningar...

Allt är för mkt?! vad är de som händer!
Sen blir man indragen i allt som man inte har att göra med heller...
VAD ÄR DE FÖR FEL!?

Kan nästa vecka bara bli riktigt tråkig och INGE DRAMA!
Jag är för mkt pojkflicka för att klara av allt detta drama!!  Drama är inte riktigt min grej..

Sen bara för att jag redan är arg så ska ni få er en känga där hemma också!
KAN NI SNÄLLA UPPDATERA MIG VAD SOM HÄNDER!  JAG FINNS FORTFARANDE!! bara att jag inte är i samma land..
Krille ta åt dig extra mkt!  ;P

Nu måste jag sova.. jag tror jag kommer att dö av trötthet från idag!

Kommentarer
Postat av: Mysan

en liten update från Växjö ska du få! :)



Min käre pojkvän åker till thailand utan mig imorgon, så det känns lite tråkigt. men sen åker jag till borås imorgon och hälsarpå amanda från min klass.. ska vara där tills på söndag.. sen åker jag till vårt älskade sundsvall på tisdag! då ska jag fixa mer update!



saknar dig vännen!

2008-11-20 @ 15:08:40
URL: http://mysblogg.se
Postat av: tessan

Tack s[ mkt gumman! :) jag behover updates! ;)

2008-11-20 @ 18:04:07
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/
Postat av: Lina

Oslo update.

Nu tjej på jobbet. Grymma Stina från Luleå. Kan inte bli annat än bra. I övrigt väljer folk att inte längre ta min kassa då de vet att jag är seg..men jag jobbar på en förbättring! Jag är konstant sjuk då mina roomies inte vill ha värme på elementen. Och ja, jag har berättat för dem att det är vinter och KALLT. I övrigt jobbar jag, och jobbar och jobbar...

2008-11-20 @ 19:47:38
Postat av: Camilla

puss puss på dig mongis! :D

2008-11-21 @ 12:13:45
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Milla

Du är duktig vännen som kämpar på, jag tror på dig :) Du fixar det! Ett år går fort, sen är du hemma till igen :) Uppdate: Söker massa jobb, för övrigt händer det inte så mycket. Samma vanliga :) Väntar svar!

2008-11-21 @ 16:56:32
Postat av: Sofie

Tänkte jag kan väl bidra med en uppdate med: Säger som Milla.. söker lite jobb.. sen ha jag lite ströjobb här och där. Men jag skrev ju faktiskt brev till dig, så lite uppdate ha du ju fått från min sida ;)

2008-11-22 @ 01:03:41
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0