BANKJÄVEL!



Idag har jag en halv längtahem dag! Inte så att jag vill åka hem eller ngt.. men jaja! Miiin amerikanska bank jävel är ju störd i huvet! Någon använder mitt jälva kort!!! jag vet inte hur man spärrar heller så nu måste jag sitta o vänta på att min värdemamma ska ringa tillbaka från jobbet för hon är inte hemma idag, sen måste hon ringa banken och ja vette fan! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! jag som hade förväntat mig en lugn och skön dag! Men! neee! inte riktigt så! de här suger!

Halloween imorgon föressten.. jag och Bennie ska vara Catter ;)  höhö! vi tänkte köra med thissarna först:I dont do costumes! men, vi är ju trotsallt i amerika så de var väl lika bra att klä ut sig då...

MEN JAG HATAR MIN BANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG SKA FAN I MIG BYTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0