Dagen idag.

Mamma kan du skicka sladden är du gullig, jag är i stort behov av den.
(tror inte jag kan uttrycka mig mera klart) haha!?

Jaja, de sitter väl i klister där vettu som vanligt!

Ja planer, Helgen: Spendera alla mina timmar hos Hall ;) go gumman! imorgon blir de antagligen midadag Downtown Denver, eftersom att de andra flickebarnen inte velade ge med sig om att åka till CO Mills, så vi får väl vika oss då. (Hal har lovat mig att åka till CO Mills på lördag, right? hahah! )

ja åter igen till skipasset, har ju inte köpit de än... jag är inte förvånad. haha! men men, ska föröska göra de imorgon. måste bara få betalt först! ;) sen ska de sparas!  om de nu kommer att hända i min värld!

Idag har jag fixat mitt social security number och ett eget bank acount!  Yey! Finaly!
Jag och Bennie var på road trip, haha vilse som vanligt, den här gången hade vi tillomed en karta!? eller directions, men jag kan ju säga att dom stämde ju inte rikgit!?  vi var så förvirrade..  Och nu har jag föröske o runge henne i typ 2 timmar men hon velade inte svara. Hm, bennie were are you? you should band over right mjao, and stop doin what you are doin right mjao!

ja får väl ta mig en sväng förbi hennes hus nu med bilen eller ngt.. suck.

Amy Winehouse- Tears Dry on Their Own.

Kommentarer
Postat av: B U N N Y

ALLE MÅSTE KOLLA FILMEN SOOPERS TROOPERS!!!!!!!!!!!

HUN GLØMDE Å SEI DET, important!!

2008-10-10 @ 05:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0