hahahah!

japp då var nästa helg över! :D hahahah!
jag trivs som ficken i vattnet här! haha! de händer så mkt sjuka grejer! man lever verkligen för helgerna!

Ja, vi och våra nyfunna vännor har bestämmt att vi ska gå på en amerikansfotbolls match! och dom ska lära oss alla regler! :D awsome!
sen ska vi gå på hockey också! Colorado avalanche! NHL!  så wonderful!
BUnnY och jag är helt sålda! Yess! äntligen ska vi kunna bocka av ngt på våra att göra detta år listor!
Ja måste ju berätta uppföljaren på "campingen", våra nya vännor vill campa med oss :D och åka med till grand canyon!

Helgen var sjukt kul iallafall, blev ju "lite" party! aningen lite mkt! helt sinnes! haha! har kommit en litenbit längre våra nya vännors lära känna typ. nu vet vi att en ska bli pilo och en ska bli doktor och en ska bli polis och en tandläkare! sen den femte kommer jag inte ihåg. de är för många att hålla koll på! hahah! dom berättade att dom hade en svensk lärare på college! haha! och ville veta ngt skoj man kunde säga till dom! men ja, de ska vi inte nämna här!

Nu ska jag och bennie åka och fixa våra skiipass downtown! så jag hopppas att vi hittar hem, vi har inte lyckats köra rätt hem en enda gång :P utan att köra vilse. ni ska bar veta hur svårt de är att köra här. folk kör som idioter! :P  haha!


måste kila :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vad härligt det låter :). Blir lite avundsjuk faktiskt! ;). Hoppas du fortsätter att ha det lika bra :). Men det låter det ju som ;) hehe. Ha det så bra, saknar dig!!! Puss <3

2008-10-07 @ 16:39:07
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja jag har de toppen bra gumman:) jag saknar dig också! men bara lite;) haha närå! men man har så mkt att tänka på just nu så man hinner lissom inte tänka på allt hemma så mkt! kolla mina nya bilder på facebook, så får du se mina vännor:D Pusssiss! (L)

2008-10-07 @ 17:17:16
Postat av: Sofie

Haha, bra att du saknar mig lite iaf ;) hehe. Nä, förstår det, måste vara mycket nya intryck och så :). Ja jag kollade på biderna förut idag :) Ser ut som det verkar vara ett härligt gäng :). Värsta roligt!! :). Pussss <3

2008-10-08 @ 18:11:57
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Ååååh dåligt avis jag blev när du skrev NHL hockey:D:D:D Hoppas allt är bra gumman<3

2008-10-09 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0