Haunted house!



Fyyyy faaaan! jag trodde ja skulle dö!
Okej! jag är vekrligen en sjukt rädd människa! jag ville absolut inte åka till detta spökhus, men de känndes inte som att jag hade ngt val för alla  tjejerna skulle åka!  så! Helenas värdepappa tog med alla oss fem skit rädda tjejer, eller iofs, Bennie och Helena var inte så rädd innan vi skulle gå in! men allafall, så de va jag,Sarah, Bennie, Helena, Camilla och värdepappan Marc!

Hela huset var utspökat som ett mentalsjukhus.. börjar bra. så de är en kille som ska berätta för oss vad vi får göra och inte göra och han ser ut som frankenstein med långthår och sår överhela ansiktet och händerna. och pratar som om att han har tuggat kritor.. (redan då håller jag på att skita i byxan och vill vända och gå ut) men, eftersom att jag inte har sån stor talan här.. så vare bara le och gå in genom dörr jä#eln. väl där inne håller jag på att döö... efter typ 10 meter kan jag inte kolla längre.. så Sarah gick före mig och jag nöp tag i hennes jacka och ja tro ja skulle strypa henne. haha! sen gick jag och höll i hennes jacka och tittade ner i hennes luva heeeeeeeeeeela vägen genom huset! jag föröskte titta, men jag kunde inte förmå mig att göra de.. hahah! de enda jag såg var en kille som kröp på golver, och kände hur någon blåste i mitt öra... haha!  sen så var de någon som gick brevid mig utan att jag märkte de, eftersom att jag inte kollade, sen viskade han något i mitt öra och ja trodde ja skulle svimma, jag skrek så jag har tappat rösten, mamma har juhört beviset idag.. jag kan knappt prata.

ja, så de dära spökhuset vill jag aldrig mera till, eller snarare ska jag aldrig mera gå till ett haunted house!
I will never evergo there again!

ja, sen så tro jag någon har hackat sig in på mitt konto....
så nu har jag och M ringt banken men dom ringer ju aldrig upp ngn gång...


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh, vad roligt! :D Tänk Ida i det huset. HAHAHA! ;D

2008-10-28 @ 21:53:53
Postat av: tessan

hahah! jag tror att vi alla hade doge! haha! milla hade antagligen alskat de! :D

2008-10-29 @ 00:11:23
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha seriost sa ska jag ocksa pa ett spokhus snart, pa ett au pair mote, men ska nog knappast delta :O jag vantar nog utanfor.. :) haha

2008-10-29 @ 01:43:07
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman hoppas rösten är bättre idag. hör av dig så jag får veta hur dt går med banken

kram mamma

2008-10-29 @ 16:14:17
Postat av: Sara

hej tessan` shit va otackt de later var de ett riktigt spoke som viska dig i orat ? alltsa jag hade aldrig satt min fot ett haunted house never sa gold stare till :)kramar

2008-11-01 @ 07:55:45
URL: http://missdiniblogg.se
Postat av: Sofie

Lina och Tessan, håller med er ;) haha. Ja, Ida vettu.. Hon som är så lättskrämd ;). Haha, iofs så ska jag inte säga så mycket ;). Men hua vad hemskt, aldrig i mitt liv att jag skulle utsätta mig för något sådant!!

2008-11-02 @ 21:52:12
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0