Hello!

ja, så nu har jag haft mitt 2 weeks orientation meeting med min LCC. Henne gillar jag förövrigt inte, hon tror att de är en tre åring hon pratar med!  Tess: du vet att du måste använda bilbälte varje gång du använder bilen. Tess: du vet att du bara är nitton år och är inte lagligt gammal för att dricka alkohol i de hära landet! japp! en av reglerna kan ja ju säga utan att nämna någon håller jag alltid! ingen nämnd ingen klämd!

Lina, va hände med bilden du skulle lägga upp på din blogg?

förlåt om jag är en dålig uppdaterare, men de händer så mkt här på dagarna så jag har inte så mkt tid, sen på söndan då har jag glömmit bort allt som har hänt i veckan och minns bara, eller oftast de som har hänt på helgen! så därför skriver jag bara in mmina helger!  oftast! ja nu ska vi inte va sånna!

Nu väntar jag på att flickorna ska komma! :)  som vanligt! :D vi ska kika på dodge ball och lyssna efter: Fucking A Cotton! :D so much fun! sen imorgon blir det tårtbakning och eget tröj makeri! de kommer bli så skoj :D

Nä, jag lovade ju att göra lite kaffe latte åt flicksen så de är väl bara att sätta igång då! :D
Bennie, vi måste ringa ett samtal också!

Ja, vi har planer för den här helgen också, Fredag då ska vi allahopa leka lite med chucky och han sk tvinga mig och sjunga på open mic!? or something! men de kommer aldrig att hända!  sen på lördag då fyller en person år så då ska vi fira den på lördag tro ja, om de blir som vi vill vill säga! :D

Umberella-boyceavenue

jaja! ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter verkligen som du har det bra nu :) Vilket glädjer mig jättemycket :) Låter som du hittat assköna vänner också :) Gud vad roligt!! :). Hoppas helgen blir bra :). Saknar dig! Puss gumman <3

2008-10-16 @ 12:39:09
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: B

hej babe! joo ja mår bara bra, sj då? försökt att skriva på msn men vi sitter aldrig samtidigt..yes ja ska flytta..känns skiit roligt ja bara längtar!

klart du får hälsa på när du komr hem:)

2008-10-16 @ 12:42:50
URL: http://bettyteshome.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Ja, fatta ett år sedan! Känns inte som det! Om man tänker så, så är ni hemma snart :D. Ja, det hoppas jag, och då gör vi om samma grej, fast ännu värre ;) haha. Ja, så jäkla mycket minnen!! Och vilka är hemma när jag fyller 20.. typ ingen :( För alla ha ju dragit iväg :( Stackars lilla mig!!

2008-10-16 @ 12:49:08
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: totte

och det är väll att du inte dricker alkohol? :D Haha :D kramis

2008-10-17 @ 11:47:01
Postat av: Milla

Ja det låter verkligen som du har det bra! Jag säger som proppen, låter som du har hittat sköna vänner ;D Jag och proppen får nog fira våra 20 års dagar tillsammans eftersom det bara är vi kvar ;P

2008-10-21 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0