Sammys!

3 saker att berätta!

1. jag och bennie är nu officielt amerikanare. haha vi tog bilen till wenys (de är som mc donalds) sen körde vi i Driven in, fick vår mat och åkte och ställde oss på parkeringen och åt, hur lat är man inte då?
2. Det finns en drive in banking! så om du har checkar eller andra saker du måste göra, såfinns de en drive in för de okså! hahhah! så sjukt!
3, Jo, sen har vi en drive in pic up youre kid from kindergarden!  så alltså, jag gör de varje dag, så nu är jag van, var skit konstigt från början men de var B som insisterade på att jag skulle berätta så, så alltså man kör fram, och alla bilar bildar en kö, sen får man vänta på sin tur och när jag väl kommit fram som första bil dår jag skriva min namnteckning på ett papper och vad klockan är och vilket barn jag hämtar upp, sen kommer dom med barnet och öppnar bildörren och hjälper barnet in, jag gör inget mer än att signerar papperet, så en Drive in pic up your kid! as skönt!  haha svin roligt! as lat!

Jag känner mig som en amerikan!
Förövrigt är jag fortfarande förvånad över att de ameriaksna folker är så fruktanvärt trevligt, lite läslkigt faktiskt.
Vi var på Sammys idag, Bs värdepappas restaurang, jätte go mat förövrigt. haha!
Men ja säger då de, svenskarna har mkt att lära av hur man gör! right B! haha!

mami, har ni skickat paketet? mihi! jag vill ha post, jag älskar post, kan inte alla skriva lite brev?! jag älskade att få brev hemma, ja menar jag blev till o med glad när jag fick en räkning!? kan jag snälla få lite brev!? proppen vad hände med brevet som du skulle skicka? haha!

ja, nu ska ja sova! så natti natti allahopa!
Btw, veckorna går sjukt snabbt, imorgon är de fredag lissom!?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, ja jag säger bara.. Jag har inte glömt bort det iaf.. Mer än så säger jag inte ;D

2008-10-24 @ 13:30:48
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0