Helgen!

Fredag,vi skulle bara ta en kopp kaffe på Sammys, men de hela slutade med 6 shots och två öl.

Lördag, Jag var på nhl hockey match! sooo much fun! Colorado avalanche VS Buffalo sabrers. Grymt kul, föröskte skicka ett mms till min papsi men de gick inte.  skrev: Jag sitter och dricker en kall öl och tittar på NHL hockey, och jag vet att du är avis! haha!  sen blev de lite party party som förra helgen och helgen före de.

Söndag, vaknade, surrade med massa folk. sedan käkade jag middag med mina släktingar här för första gången! de va jätte snälla!  och han var grymt bra på o sjunga och spela, de va Ryan och hans vän David som spelade, de var den andra killen david som sjung för de mästa, men dom var skit bra, sån musik som ja skulle kunna lyssna på! wihew! jag mötte dom på trinity pub.

Idag ska vi på haunted house, ja kommer skita på mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0