Utkast: Jag har ...

Jag har köpit en iPod!  en iPod touch! en svart! I like it love it gotta'  have it!  och vet ni till min stora överaskning var är att jag har GPS på den!? hahah :D snacka om bonus! Lyckligast i stan! nu kan man kasnke hitta lite häromkring!

Benni jag och sara har pratat om att vi vill göra en massa roadtrips! Vi ska till grand canoyon som förövrigt ligger 14 timmars bilfärd bort!?  men vi ska dit allafall!  vi ska campa också! sen på nyår så kasnke vi ville åka till, till LA! yeah! till sommarn och bort från vintern!

Skulle köpe snowboard igår, men då sa bennie att ja skulle vänta för hennes granne ngt, jag minns inte om hagde ngn butik eller ngt. sen msåte jag köpa snowboard kläder och skiipass, ska nog ta coloradoskiipass, vilket innebär att jag kan åka typ i alla lokala orter tro ja, och 10 dagar i Vail! :D Yey! alla backar är världsklass och ligger typ mellan en och en och en halv timme bort! :)

Mamma, jag har köpit skor! hahah! två par! ett par klackisar (bara eftersom att jag inte tagit med några hit) och ett par flippisar från american eagel!  du, du måste skicka sladden! jo, ja kankse glömde säga att jag glömde att berätta att chokladen hade kommit fram! :D

Ja just ja Hall du får också följa med på nyår! självklart! kom på att jag missade de där uppe :D haha!

Nä, på lördag blire party, jag som hade typ förväntat mig inge party på ett helt år :D hahah! så blev de party redan andra och tredje helgen :D schena va fel ja hade!

nu har jag slut på tid! jag ska föröska att skicka en massa saker snart! jag vet att jag är dålig på de!
hoppas ni gillar mig i allafall...

Ciaoo!
FAA!

Kommentarer
Postat av: stina

Vill också ha en ipod tuch!! Hur mycket gick den på?? :D

2008-10-03 @ 20:03:30
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Lina

haha skönt rörigt inlägg ;D

2008-10-03 @ 22:10:32
Postat av: Ida

Hihi en san som mig? :D

2008-10-04 @ 00:25:08
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! kikar in:)

2008-10-04 @ 00:27:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Låter som du har det bra gumman :). Vad har ni för väder där borta? Här ha det typ regnat i en vecka och ska typ göra det hela nästa vecka också!! Hua! Så du missar inte så mycket ;). Ha det bra, sköt om dig :) <3

2008-10-05 @ 11:37:56
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0