Bpong!

www.bpong.com , HAHA! jag och Bennie har just joinat denna grupp på facebook! haha! we just love this game! Jag ska introducera detta spel för svenskar, för de här har jag aldrig varit med om i SWE.
About Beerpong: Beerpong is a sport..therefor i am an athlet.

JAAAAAAA! jag ska på Colorado avalanche på Lördag! jag är lyckligst i stan! Jag har lyckats knipa till mig två biljetter till lördag!  sen efter de är de party party, fasten att jag itne känner för de, men mina ord har inte så stor betydelse här när jag är med, bennie,sarah och helena.. men men!

hm, ja, min värdefamilj har skaffat en hund, skit söt! hon heter Roxy! och är en rodegen ridgeback! (Stavning?)
ja pappa ja ska skicka en bild.. men tjata!

ja.. helgen iallafall.. haha! den va skoj som alla andra helger. Vi var i collegelägenhetsbyggnaden... igen! haha!  den här gången var vi typ överallt, och mötte as mkt nya folk. Men de slutar alltid med att vi kommer tillbaka till grabbarna vi kände från första början.. dom är nog kanske roligast :P  nä inte roligast, men ja de blir bara så, ingenaning om varför.. yeah!  vi träffade en kille från Norge också, eller han har bott i USA i typ 10 år eller ngt, men han kunde surra norska, de va svin skoj!

OMG!

A quote from Bennie: Suck ooooooooooooooooooooooooooon that! (haha! ni skulle ha sett killens min när hon sa de, hahahahahah! jag får kramp i magen)

Kommentarer
Postat av: Lina

Och här är det norska överallt ;D

2008-10-21 @ 22:03:09
Postat av: tessan

HAHAHAHA:D ja de är ju inte speciellt konsitgt! hur gåre förej gumman?

2008-10-22 @ 05:51:33
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0