Baseboll!

Ja, ungarna har gett mig en ganska jobbig start. men jag hoppas att de blir battre. hade inte tankt ge upp an iallafall :P surrade lite med sandra imorse, vi skulle kanske ta en tripp till Colorado Mills ikvall! sa nice :) de ar ett jatte stor shopping centrum tro ja med massa affarer! jag behover verkligen schoppa lite nu! jag kanner att schopping abstinensen borjar att at over min kropp! :P
ska forsoka att hitta ngt att ha pa mig pa fredag! :D

Sen kan jag ju inte handal sa mkt eftersom att jag och Lin isen har en Deal ;) eller hur lina?

idag fick brnen svenska pankakor till frukost! jag sager som MR H skulle sagt, ar de ens lagligt med pankakor till frukost? Jag skulle ha svarat nej, sjalv ater jag mackor :D hihi!

Igar var jag pa min forsta baseboll game ever! Okej, ja ska vara arlig, jag foroskte verkligen att forsta men jag fattate nog inte ett skit :P hahah! men L&C har sagt att de ska lara mig. :D

Bilden jag forosker ladda upp ar i allafall arenan dar jag var igar :D den var sa himla stooor :D

nu ska jag bara slappa fram till kl 11.30 for da ska jag hamta L pa skolan. sen sa vet jag inte va vi ska gora. jag hade tankt foroska hitta agen till RadioSchak, elektronik affaren, mn ska jag till Colorado Mills sa kollar jag nog dar istallet :D

Hare sa bra dar hemma!
Ciao!
Faa<3


Kommentarer
Postat av: Linisen

Haha att vi har!:D Och jag får ju inte handla ett skit. Hur fan nu det ska gå..

2008-09-16 @ 18:28:33
Postat av: Totte

Pankakor till frukost, haha, omställning? :D <3

2008-09-16 @ 22:56:23
URL: http://tottsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0