$$$!

lina jag har kopit en skinnjacka :D hah gissa hur lite den kostade? haha 35 dollar! de ar typ runt 200 kronor! den var inte ens pa rea!?  kopte en kofta, en randig! sen en thissa med kasset band pa :D

Hihi! jag gillar schopping mojligheterna :P  jo, jag korde vilse ratt rejalt idag, bade nar jag var pa vag till Cherry Creek och pa vag darifran!  hejja! pa vagen dit gav jag upp och fragade en polis! Hahahaha! jag sa att jag skulle bju pa kaffe om han ville eskortera mig dit, men han var tvungen att jobba! huh! men han gav mig vag beskrivning och vipsss sa var jag dar jag skulle! pa vagen hem fick jag ringa Ant Dee, hon fick guida mig ur stan i ca 25 minuter! alltsa, jag ska beratta for er, Om man jamfor denver med stockholm! sa ar stockholm en baggis! jag lovar!!!!!!!!!!

shittt! ni skulle bara veta hur lost jag var! imorn ska jag pa schopping centret jag hittar till!  Colorado Mills :D niiice!  de var dar jag hamnade forst nar jag var pa vag till Cherry Creek, jag ska ge dig adresserna pappa :)

nu ska jag sova! :)

Natti natti :)
FAA! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

hej du vilket klipp du gjorde det blir bilen in till stockholm när du kommer hem kör försiktigt

kram mamma

2008-09-21 @ 10:24:50
Postat av: Mysan

det var ett bra köp Tess! spara en till mig med ;)

2008-09-21 @ 14:25:18
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Sofie

Jag har också köpt en skinnjacka. Fast den kostade 500 kr.... och hittade den på Cubus av alla ställen ;) hehe

2008-09-21 @ 15:08:52
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej gumman! Strongt av dig att köra i storstan. Kör försiktigt bara. Hittade du inga väskor eller skor?Förstår att du trivs nu när du kan shoppa loss...Ha det bra, kram Carina

2008-09-21 @ 16:08:03
Postat av: tess

Mamma: hah ja vist gjorde jag! :D

Sofie: doh! de var ltie prisskillnad :D hahaa!ar den svart?

Carina:haha! vist var de! de var ett litet aventyr for sig, men jag ska inte kora till stan sjalv nasta gang! :P jag hittade en planbok faktiskt! men jag tankte jag kan ju inte schoppa sa har mkt forsta gangen jag ar har :P sa den far vanta pa mig :D



Kramar!

2008-09-21 @ 17:56:21
Postat av: Lina

Haha men najs du! Jag köpte min för 900 och den var fejk. Heja Sundsvall!



Och du!! Jag har så MYCKET jag måste berätta om min sthlm-helg! Hahaha helt galet!

Så vi hörs snart hoppas jag!



Ha det bäst vännen! <3

2008-09-21 @ 22:24:20
Postat av: Milla

Du gör det bra som kan köra där! Jag tyckte Vilhelmina var stort i början av min väg till körkortet ;) Hahaha!

2008-09-22 @ 15:48:02
Postat av: Sofie

Tessan: Haha, ja liite priskillnad.. Japp den är svart och fejk :P



Lina: Jag vill också höra från Sthlmsresan :)

2008-09-23 @ 14:15:37
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha härligt Sofie. Du&jag =fejk ;D

2008-09-24 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0