Fantastiskt!

New York city var helt fantaksitkt! jag onskar att alla kunde fa se! jag knappte kasnke runt 200 bilder! mamma och pappa maste skicka sladden for annars kan jag inte lagga upp bilder!
Det kandes som om att man hade sett hela varlden in nom loppet av 5 timmar typ. I LOVE NEW YORK!

Vardefamilien ar helt underbara, fick en jatte stor bukett rosor pa flygplatsen och kramar fick jag.  jag har ett jatte fint rom med en bamse stor sang, jatte skon! med eget badrum!

Nu langtar jag bara efter totte, da skulle allt vara perfekt <3

har typ hundra kanaler pa tvn ocksa.

Nu vore det roligt att hitta en van som bor nara, sa man inte ar sa emsam, for de ar nog bland de varsta jag vet!
Pratade lange med mamma och pappa idag for forsta gangen pa as lange!  de var skont.

Ne nu maste jag sova for jag ar sa himla trott, ska bertta mer sa snabbt jag orkar!

Ciao.

FAA<3


Kommentarer
Postat av: totte

Det låter bra det gumman, kommer ju snart, ellerhur :D <3 Älskar dig! :)<3

2008-09-13 @ 07:24:23
Postat av: Cattis

Heej gumman! Hur har du det där borta? Låter som du har det as-bra där iallfall! Läängtar verkligen förns du ska lägga upp lite bilder på placet, så man får se hur det ser ut ;). Här är det skiit väder som vanligt och förkyld som faan är man också, faan tessan jag har ingen att ringa och klaga till nu när du är borta :P. sköt om dig stumpan och ha det underbart Puss puss / cattis

2008-09-13 @ 18:17:06
Postat av: tess

Cattis: har ar de skit fint vader typ 25 grader eller ngt! :) men ring mig! haha jag tror inte de ar sa dyrt? har ni telia? for isf kan man typ lagga in ett favorit utlands nummer, da kan ni ju lagga in mitt, mamma och pappa har gjort sa, da kostar de typ 40 ore i minuten eller ngt! :) jag ska kopa ett till telefon kort sa kan jag ringa dig ocksa! jo, jag har kopit en precent till dig ;) hihi! jag ska posta den sa fort jag kan! ;) jag ska snart skriva mer i bloggen! puss och kram!

2008-09-13 @ 18:29:05
Postat av: Milla

Låter ju helt underbart vännen! Vad kul att höra att allt är bra :) vad härligt allt låter med New York, ta vara på tiden som finns och skaffa dig många fina minnen :) Puss! <3

2008-09-13 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0