Gårdagen och dagen!

Titta, jag hann ;)  nu blir lina glad!
Jo, min fredag var helt suverän, mer än jag kunnat önska mig ;) alla mina vännor var här och partade och sa heddå:D det var jobbigast igår, när vi sa jag ses snart  med lina och sofie. :/ men de gick bra ändå! sa vi ses snart till Älsklings totten idag också<3 de va lite jobbigt de också, men bättre än jag väntat mig. Men vi ska ju ses snart, vi vet inte när bara.

Elin, snälla hälsa på mig vecka 50 :D haha, jag skulle bli så överlycklig!

idag packade jag! tjejen som är ute i sista mituen?! jopp, de va jag. men de gick bra. så nu ska jag mamma och pappa packa bilen och fara till estockholmo där ska vi träffa lite släktingar o så innan jag åker på måndag. Ville bara uppdatera er om att ni kan ju tänka på min extra mkt på måndag morgon kl 10.05 för då går planet, men som tur är har jag tommy! TNKGOD! haha :D som ska hålla mig sällskap hela resan, snacka om att jag känner mig lyckligt lottad som känner någon jag ska åka med.

jaja, solong bejbisar <3 så hör jag av mig mera tror jag innan om jag hinner innan månadag, annars hörs vi då jag kommer till the big appel!

p.s
(backan du var en klippa igår <3)

Kommentarer
Postat av: Lina

Lille vän! GUD så jag kommer sakna dig!!

Men det var som vi sa, om denna vecka gick så här fort, är du hemma på ett kick igen!

Och då du landar på arlanda igen så står jag och räcern där och väntar på dig <3

Ta vara på det här året nu, du kommer få så sjukt roligt!!

2008-09-06 @ 18:02:41
Postat av: Stina

Åh, Lycka till på resan !!! Hade underbart i New York, och somna inte på lektionerna ;) Ses snart hoppas jag !! :D

Kramar!

2008-09-07 @ 16:56:21
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Mysan

det kommer gå såååå bra! :D

2008-09-07 @ 18:47:01
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Sofie

Kommer sakna dig asmycket jag med!! Hoppas flygningen går bra och dagarna på aupairskolan och slutligen att flygresan till familjen också går bra :). Ta vara på tiden gumman, du kommer få uppleva så sjukt mycket! Och vem vet, en vacker dag kanske jag kommer och hälsar på ;) hehe. Ha det bra gogumman. Puss <3

2008-09-08 @ 12:31:58
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hittade hit nu! :) Kul att läsa om ditt livs äventyr ;D hoppas resan gick bra. Puss <3

2008-09-08 @ 16:27:08
URL: http://paralysed.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu ar du formodligen framme! Hoppas resan gick bra och att au pair skolan gar bra :) Ses snart hoppas jag :D <3

2008-09-09 @ 02:46:11
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Tess

Las mitt nua inlagg vett jag :)

2008-09-09 @ 03:45:05
Postat av: Milla

Ja Tessan, lycka till nu vännen!! Gogumman :) Du kommer få det super, speciellt med din schyssta värdmamma ;)

2008-09-10 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0