Hej!



Dagen idag har varit mkt battre an alla andra dagar.. idag har C bara fatt ett utbrott! han spottade pa min arm.. han fick  tvatta bort de och sen ga upp sitt rum som tur var hade jag min "varde mamma "som stod idag igen. sa tack gode gud for de (och han spottade pa mig med vilje, hans sa sa har jag kommer spotta pa dig, sjalvklart sa jag att han inte fick men han gjorde de anda..) jag var sa aaaarg!  Sen var han allafall snall. tur for han de..

Men barnen har faktiskt varit jatte snalla idag.

Jo, jag skulle ha slutat halv 6, men klockan ar nu halv nio och  jag har fortfarande itne slutat. barnens moster skulle ha kommit halv sex, men hon jobbar som polis, sa hon arresterade ngn precis innan hon skulle sluta sa hon var tvungen att satta personen i fangelse och skriva rapport, sa jag hoppas hon kommer snart. jag ar sa trott. Och mamma, jag raknar mina overtids ti mmar, jag ska ha mer betalt. Jag hade faktiskt planer idag som jag var tvungen att stalla in for att jag var tvungen att passa barnen for foraldrarna hade ett flyg att passa... dom ska till San Diego pa brollop.

imorse var Bunny har med ett av sona varde barn som bara ar tre ar, han ar jatte sot, Benny har lart han att saga tack pa norska:D och rakna till tio! jag ar sa imponerad..

Jag har pratat med alsklingen och mammsen pa Skype idag. Och mysan. de var skoj. jag foroskte ringa ida, men hon orkade inte hamta horlurarna som lag pa golvet.. :P haha!

Nu ringde mostern.. hon kommer inte att komma forens kvart over nio.
Jag maste ga och natta barnen nu.. jag gillar inte nar jag maste andra mina planer..

Kommentarer
Postat av: mamma

sånt som händer ibland måste man ändra sina planer hon kunde ju inte veta att hon sulle arestera någon ha det så bra



många kramar mamma

2008-09-19 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0