maste angra mig lite!

jag kom pa att jag vill ta tillbaka nagra "statements"! kom inte pa ordet pa svenska.. for trott for de.
Mostern kom, klockan kvart over nio. men de gjorde inget. I spoke in anger. de ska man inte gora. men jag tanker inte ta tillbaka allt, bara de att jag inte gillar att andra mina planer, egentligen sa bryr jag mig faktiskt inte :P

Sen har jag pratat med Ant Dee fram till nu,typ lite over en timma! hon ar sa latt att prata med, ungefar som min ant! :D hon sa valdigt fina saker :) jag blev glad. hon berattade att mary (finns inget bra satt att oversatta de pa) were very pleased with me. och att hon ville att jag skulle tillbringa julen med dom. jag berattade att jag kanske ville aka till chicago till mina kusiner! hon sa att hon ville jag skulle vara med dom, jag vet inte de ja, far se. massa saker.
Jag gillar verkligen Ant Dee :)

jag sag precis en reklam pa tv. de var ipodar, de fanns gul har,finns de hemma? jag tror jag vill ha en gul? vet ni hur konstigt de ar for mig att vilja ha ngt med farg pa? ni som kanner mig vet ju att allt i min garderob + de masta jag ager gar i fargerna, svart, svart, svart, gratt och beiget samt svart. :P

sa nu har jag tagit tillbaka lite av min arghet.

Jo, barnen uppforde sig jatte val idag nar paronen hade akt :) vi tittade pa disney channel pa mitt rum i typ 2 timmar :)
Iblaand gillar jag verkligen barn :D

nu ska jag sova, natti natti! :)

Kommentarer
Postat av: Mysan

även när de lekte apa? ;)

2008-09-19 @ 09:08:18
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Annki Nordlund

Hej gumman,bra att vräka ur sig ilskan på en gång!!!!!Annars kan det lätt bli en bomb.Jag hoppas att du är fri ifrån förkylningen.Många kramar från faster Annki.

2008-09-19 @ 10:14:23
Postat av: tess

Hej faster! :D va kul att hora ifran dig :D jag ar fortfarande snorig, jag tror jag aksnke arr allergisk mot ngt har. haha! eller hur! barnen skulle kunna bete sig battre. men de blir lite lite batter for varje dag sa jag hoppas de haller i sig! :) Kramaaar! :D

2008-09-19 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0