Mitt första!


Mitt allra första blogg inlägg :D får väl tacka lina och Sara som har gjort denna fina blogg :D
ja, idag då, då har jag börjat packa lite.. shit alltså vad ska man pcaka. har iaf börjat. så jag är ju på väg.

haha ida visade just sin mobil för mig i webb-camen, haha jag säger då de, den dan ida äntligen har börjat lära sig den dära de är den dagen hon åker hem efter ett år ;) hahah! sorry gumman :D tyckte den verkade så himla invecklad. jag kan lätt säga med handen på hjärtat att jag inte heller skulle ha kunnat lära mig den dära :P

ja, pratade med min värdmamma igår! vilken störtskön människa hon verkar vara på telefonken iallafall. hon älskade skor!! och handväskor samt shopping, så jag är väldigt glad för de. Jo för övrigt så köpade jag 4 par skor den här månaden, vilket ett par redan är trasig men jag tänker inte tala om varför, de är bara lina som vet ;)  haha!

Idag så ska jag och älsklingen gå på hockey, timrå-modo. nu håller han på o laga mat åt mig också :D mumms :D

ne nu har ja inte så mkt mer att tillägga, får väl se om jag hinner innan måndag!  ;)

Kommentarer
Postat av: Linisen

Haha ATT jag vet vad du gjorde med de skorna.



Kan väl nämna för de nyfikna att det var någonting med alkohol, en trappa och en klocka som pekade på 04.30. Haha minnen vännen!

2008-09-03 @ 16:24:12
Postat av: Linisen

Haha ATT jag vet vad du gjorde med de skorna.



Kan väl nämna för de nyfikna att det var någonting med alkohol, en trappa och en klocka som pekade på 04.30.

Haha minnen vännen!

2008-09-03 @ 16:29:10
Postat av: tess

hahah, ungefär så där var de. x3 ;) hahaha! ja, minnen! <3

2008-09-03 @ 16:59:51
Postat av: (linas) sara

Tänkte bara säga hej! och LYCKA TILL i USA - hoppas du får det kul där! :D

2008-09-03 @ 21:27:27
URL: http://saraulin.blogg.se/
Postat av: tessan

hihi! ja de kommer att behövas :D jag tror jag får skoj :D elller de är vad jag hoppas på :)

2008-09-04 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0