New york!

Ja men gissa vad da!  jo, jag har hamnat pa den lilla skolan. de suger!  sen sa far vi sova ensamma och inte flera i ett rum, det kanns inte heller sa skoj. men men!  Jo, foressten, de ar svin dyrt att ringa till mig sa ring inte mig utan lamna ett voice mail, ska skriva tel nummret, sa ar de bara saga ngt sa ringer jag upp :) jag langtar sa grymt mycket tills jag kommer till vardefamiljen for de har stallet trivs inte jag pa, iaf inte idag. Flygresan gick jatte bra, var typ nastan inga luftgropar eller stormar alls, sa jag kanner mig lugn. Mamma och pappa ni behover inte oroa er an iaf. Det finns poliser eller sakerhetsvakter i omradet.

Jo, pa flygplatsen i NY sa fanns de ingen tval pa toan, daligt less alla tjejer blevde. hahaha!  jag har handlat har for forsta gangen ocksa, pa flygplatsen, de kosta 4, 98 $ hihi! jag kopade en banan en flaska vatten och ett vy-kort. ska forsoka skicka de till agneta. Na nu har jag en del timmar att ta igen sa de kanske ar lika bra att ga och lagga sig ensam i de dara skit rummet. jag vill vara pa den fina skolan med alla de andra barnen! :( jaja, skit samma, har hittat en skit skon bona fran o-vik som jag hanger lite med! sa jag ar inte ensam lina ;)

Just nu skuter dom raketer har utanfor for de ar en baseball match sa den snalla sakerhetsvakten. laget hette The Ducks! sa jag tror dom vann de var nog darfor dom skjuter sa mkt. ja just ja, den snalla sakerhetsvakten de var han som visade oss var datorna fanns for jag menar hit hade vi fan inte hittat!? schena!  hahah! jag ar helt lost mamma!  hahhaha!  Jaja!  pizza var de till middag idag, jag kommer att spy pa den amerikanska maten en vacker dag tror ja. jo for ovrigt sa var maten pa flyget jatte ackligt, skulle fa biff och nudlar men gissa va de var istallet for nudlar? typ nogot som sag ut som Potatis fast smakade en blandgning av Pitatis och Spagetti fast lite ackligare. Jag har idag alltsa gatt pa svalt diet. Lina, du skulle inte ha klarat av dagen, du skulle dott av hunger!

Na, nu ska jag fasen sova. hihi!  lasa min bok! den ar as bra foressten, hon de handlar om ar ratt patetisk faktiskt! hahah! jaja! natti natti!

Bejbi, du behover inte oroa dig heller, for jag har den snalla sakerhetvakten har, de var foresten hans forsta dag pa jobbet idag! :)
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Linisen

Mäh, vad sketet att hamna på den lilla.. Men vad tusan, det är ju bara några dagar. Förresten så knäppte jag ett kort på ditt schema med min kamera. Så nu har jag allt koll på vad du göra därborta på dagarna. Jag tycker dock bäst om då det står typ att du har fritid=DATATID!



Åå, är det min älsklingsbok du läser?! SJUKT BRA! Sofie ringde förövrigt igår och sa att hon ville låna den ;D



Aja, nu ska jag gå och äta frukost. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Igår så strykte jag till och med mammas tvätt för att det var så sjukt tråkigt hemma..



HA DET BÄST! Hälsa alla snyggon från mig <3

2008-09-09 @ 10:41:23
Postat av: Mysan

ååååååååh, vad härligt att höra att det mesta gått rätt i alla fall ;)



på torsdag ska jag på mitt möte, och sen kanske jag kommer 10 november. det du ;)

2008-09-09 @ 12:54:54
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Tottsson :)<3

Hej älskling :)



Hoppas att allt är bra, och du ska veta att jag håller på för fullt här hemma för att komma iväg snart, har skickat mail till CC i sverige och boston men ingen har svarat ännu :)



Puss&kram min älskade<3 :)

2008-09-09 @ 15:44:55
Postat av: stina

haha NEJ! Även att du få bo själv :O Läskigt! Men vad bra att redan gick bra iaf ;D Jag fick jätte goood flygmat :O Åkte du via island ellr frankfurt? :)

Ses snart hoppas jag ;)

kraam!

2008-09-09 @ 15:51:33
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Ida

HEEEJ!! :D Jag tankte pa dig hela dagen igar! Men det ar kul att veta att resan gatt bra, dessvarre tycker jag synd om dig som hamna pa dendara skolan.. men jag vet inte om denandra ar sa mycket batte ;P haha! Maten ar battre i familjen kan jag saga :D sa du behover nog inte oroadig for de ;) haha! Jag har varit har i en manad nu och kommer ihag da jag sa att jag skulle ha kommit in i alltvid dethara laget men de har jag inte riktigt :P haha!, idag borjar alla aktiviteter jag ska skjutsa han pa, men de ska nog ga bra :) Galler bara att hitta :O haha! har redan kort vilse ett par ganger ;O

Galet att du ar framme iallafall!! :D

HA DET SUPER BRA SA SYNS VI SNART!! <3

2008-09-09 @ 15:59:57
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Postat av: tessan

Maten ar svin go har iallafall, de ar culinary art school har och de betyder att de ar en kock skola! maten smakar underbart! idag at jag och Bettan vardens goaste efteratt ;) jag forsoker att svara alla har men jag har typ 5 min pa mig men jag skriver mer ikvall! ska se om jag far upp lite bilder eller ngt ;) Ciaoooo <3

2008-09-09 @ 18:53:35
Postat av: Sofie

Åh, härligt att höra att du är framme och att allt är bra :). Ser verkligen framemot bilder och få veta hur värdfamiljen är :). ha det så bra gumman, ta hand om dig och virra inte bort dig ;) hehe. Puss <3

2008-09-09 @ 19:04:39
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Pappa

Nu är du snäll med alla naiva yänkare. Tänk på att, kan jag gå in och läsa kan alla andra göra samma sak. Var försiktig B-G

2008-09-09 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0