Kyckling och getingar!

Dagen har mot all förmodan faktiskt varit bra, eller de beror på hur man ser de! från halv 8 till halv 6 var dagen inte så kul, men sen blev den de.

Detta land hurni! jag bUnnY och Homepooper (hahah, bennie jag kommer alltid att älska de där ordet) Hennes riktiga namn är sara! Förövrigt så är dom mina homisar, finns tyvärr inga andar här.. HAHAHA! bara skojja! dom är skit goa, väntar på att sara ska skicka bilder på oss från trget idag, hahahhah! Bunny hade en kycklingkostym och jag hade först en geting eller humla kostym, sen var jag och Bunny Kycklingar och sara var getingen och en gubbe på target knäppte kort på oss, jag skrattade så jag grinade och sara kissade nästan på sig. :D hahah! allt var så stört!

Jo mamma, bara en snabbis, bli inte lessen om ni inte får några barnbarn av mig, jag är nämligen less på barn...

allafall de va skit kul eftermiddag, vet ni att biona är jätte sena här, filmen vi velade se började 10.15 typ vi såg its all about the women! skit kul. den kommer väl till sverige om ett halv år eller så. Jo en sak till, de finns en as bra pink låt, jag som verklgen avgudar pink!? men den är skit bra i allafall, lina ladda hem, Rockstar heter den, du ska kunna den innan jag kommer hem.

benedicte:
ikke dra!
benedicte:
Pliiiiiiiiiis!
tesslino:
haha
tesslino:
:(
tesslino:
:D
benedicte:
jag vil ha dig her :)

(skuldkänslorna växer varje dag som går, haha!)

Jo, imorgon blir de heldag på stan med girlsen, ska plocka up homepooper i Ketterege imorgon 10.15 sen ska vi på Bakin Robbins där Bunnys framtida make väntar, jag ska leka match maker!  jo, as go glass där föressten, de är en glass bar!  jummie, dom har äppelpajs glass där!

Sen så ska vi till Hal, som jag nu mer kallar Helena, de blir så jobbigt och fel att säga på engelska..+ att jag inte kan förkorta hennes namn Hel direkt på de här språket de skulle ju bli fel, men Hal iallafall vi ska dit och göra oss redo för kvällens bravader! jag ska köra dessutom, eftersom att jag inte är tillåten att dricka för att jag är för ung, men grejen är den att jag hittar inte! hahah så jag msåte tanka fulltank imorgon! utifallatt jag kör vilse, vilket jag absoluit kommer att göra, så jag får fråga en polis!..... igen... men hurni, var inte förvånade om jag kör vilse, de är vardagsmat nu mera! en baggis alltså!

jag vet att jag inte är snäll  Bunny, men jag ska ägna ett helt inlägg åt dig när jag saknar dig för mkt, ok?
Och sen ska ju du komma o parta med mig, remember!? och glöm inte trion för 1$ på Target ;) hahah!

Jo, mamma homepooper, sara, hennes värdemamma du vet hon som jobbar med reklam hon frågar jämt sara om jag har bestämmt mig, du vet va ja menar! hahah! Vad gör jag med folket häromkring? hjälp!

Ursäkta om de blev stor text, men jag kom åt en knapp och jag vet inte hur man ändrar de.... de är så svårt när de är ett amerikanskt tangentbord med svenska inställningar, alla knappar stämmer lissom inte.

Ja de var allt för idag gott folk, hoppas de kommer lite bilder innom kort!
:D

Ciao!
FAA!


Kommentarer
Postat av: mamma

hej gumman ta det lungt och kör försiktigt ha det så roligt i kväll kramar mamma

2008-09-27 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0