alot!

haha igar var ratt okej!  vi var pa en klubb som hetter Vinyl [vajnaal] :)  amerikaner ar sjukt mkt trevligare an svenskar! (i detta fall i allafall) de var ngn fran texas som sa att jag var i brad pitt klass? vad de nu betyder! ^^ hahah!  

haha! Helena lyckadees knycka ett nummer av en kille iallafall! ;P Fletcher!? hihihi!
Jag har precis messat hon, jag vill  schooooppa!

Idag ska jag forsoka ta mig en spring tur. eller jag ska ta mig en spring tur rattare sagt. sen vill jag aka till CO mills eller Cherry creek.

Vi far se vad som hander senare :) jag skulle vilja gora ngt iallafall! :) men jag vet inte vad!  har inte kommit pa de an!

jag har inte sa mkt mer att saga just nu!

Ciaooooo!
FAA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0