Hej hej!

Hej Hej!

Barnen har varit hemma och sjuk i två dagar nu, tack godegud så ska dom på skolan imorgon!
en till dag och jag hade blivit knäpp!
jag har typ varit med Benni varje dag hela den här veckan.

Vi ska ta en heldag i cherry creek på lördag :D wiiie! sen ska vi kanske Vinyl [Vaajnaal]

Sen är det ju fredag imorgon, undrar vad jag ska göra då! hm, Benni!  hahhaha!
Ghud! ja, va skulle jag göra utan henne.

hihi, nu rungde Bunny (de är mkt roligare att säga så) och var på väg hit :D hihi! :D jag är glad!

jag har inte så mkt mer att säga idag, mer än att jag är less på ungarna :D

CIAOO!
FAA!!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Precis. Bunny. Jag hade ju för visso fått för mig att det var Bunny du kallade henne för från början haha.

2008-09-26 @ 04:57:23
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Tessan

hahah jo, jag tror alltid att ajg har kallat henne de ;P haha de låter mkt skojjigare :D

2008-09-27 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0