College! Fucking a cotton!

Idag har jag nog kanske tagit mitt hittills största beslut i mitt liv......
Men hur jag än gör så känns inget rätt!
Hur ska man göra dårå?

Lördagen var utöver mina förväntningar! de var så jävla sjukt kul! hahah!
Vi hamnade i en college korridor, haha! college  folk här vet verkligen hur man partar! hahha!
Och jag säger då de, grabbar hemma, ni har lite att lära av de amerikanska, dom är mkt trevligare. ledsen att behöva chocka er men de är den råa sanningen!

Lärde mig två nya meningar den ena vet vi inte va de betyder, vi vet bara när man ska säga de!

Kom hit nu på en gång: Baand over right mjaoo!

Fucking a cotton: har ingen översättning!


Men de där orden förföljer mig! hahaha! jag har typ gått runt hela dagen och små skrattat för mig själv för allt som hände på lördagen! hahaha! gode ghud!

Jo, helena spenderade natten här, sen så skjutsade vi hem henne imorse!
Om ni vill se lite roliga bilder på kyckling dräkten i fredags från target så kolla på mina bilder på facebook!  I LOVE IT! hahah!  it was so much fun!

Jo, jag eller ja vi, hahhah! ska ha houseparty i college korridoren på lördag! helt underbart! Mary sa att de var bra killar för att dom gick på en speciell skola här i Denver, att de var typ bara jätte smarta barn som gick på den skolan och då var man en bra människa tydligen, haha! så de tyckte hon var betryggande. Hall har ju en liten flört där hon! så de måste jag Matchmakern fila lite på!

Ne nu ska jag ta o sova lite! ta hand om er där hemma.
I seriously need a break!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej kan du inte lägga ut bilderna på bloggen så jag kan se dom har ju ingen facebook liksom kram mamma

2008-09-29 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0