Jatte bra dag! :D

idag har dagen varit jatte rolig. de var lite jobbigt pa morgonen med dagen blev fantastisk :D jag var forst pa fotboll med bada pojkarna, jag tror bada deras lag vann! dom var jatte duktigta C gjorde 6 mal! how about that!!
Jag fick ocksa min amerikanska mobil idag, ska forsoka att skicka nummret till er alla vannor. och kanske tva timmar efter att jag hade fatt den sa borjar den o ringa och jag fattade inte att de var min telefon? hahha! sa jag ba? va? ringer de till mig? sa jag svarade och da var de en tjej som hette sandra, hon ar ocksa fran sverige! strort skon tjej!  synd bara att hon aker hem om en vecka! :P haha! fan. men tydligen sa var de en norsk tjej som ocksa verkade hel rolig, sa vi far vell se :)

Iallafall, sandra undrade om jag ville dricka kaffe, sa de gjorde vi. saklart pa starbucks. hon berattade att de var manga nordar har ocksa... jaja. jag far val gora de basta av situationen. haha, lina jag maste baratta en sak for dig. vagar inte skriva pa bloggen for da kanske mamma blir sur! ;) hahha, mamma du vet att jag alskar dig, men allt kan man inte saga till sina modrar eller fadrar ;P hoho!

Sedan blev de slakt middag har! haha! de var jatte roligt, for dom var nastan som min familj. du vet nar alla surrar och forsoker overrosta varandra! haha! typ som man brukar gora i min slakt. sa de kandes jatte bra! haha, dom var skit roliga. speciellt "papa" jag tror han var typ gammel morfar han forsokte att beratta hur alla var slakt med varandra men jag tappade honom typ efter naganstnas med min vardemammas pappas fru ngt. jag minns inte. haha! han sa att han skulle mala en stor karta at mig, typ ett slakt trad. Jag fick en massa kramar nar dom skulle ga och halsade mig valkommen till familjen. sa de verkade som dom tyckte om mig iallafall! :) Jo, Marys brors barn var ocska har, dom var 16 och 14. den aldsta aker snowboard, sa jag har nu alltid en snowboard kompis :D kanns aWsaM!

Jo, sen sa ringde sandra lite senare pa kvallen, vi bestamde de. sa vi akte hem till en av hennes kompisar och satt dar o surrade lite, sa de va skoj. o traffa nya manniskor, ja ni dar hemma vet ju hur jag ar!  :D

Lina, du vet de dara som elin sa efter att hon hade varit i USA nar hon kom hem om hur hon kande sig ? vet du vad jag menar? for jag kanner ocksa lite sa. du vet. jaja. men vi maste prata pa tele ngn dag. jag ska forsoka att skaffa mig en webcam och en mikrofon sa snabbt jag kan.

jag tror att jag ska kora imorgon, lite nervos for de... ni ska se vagarna. OMG! Men de ar jatte fint har. Ni ska se bergen. De snoade dar igar. Alltsa i berget jatte langt upp. har nere ar de varmt se. runt en 20-25 grader. men de ar fantastiskt fint. papi och mami ni skulle alska naturen! :)
Jo en sak till innan jag avslutar, tydligen sa finns det en familj som har haft en manlig au pair som letar efter en ny nu for att den forra au pairen inte passade, typ? sa jag ska prata med LCCn imorgon och se vad ohn kan gora. Sandra sa ocksa att hon skulle presentera mig for den dara killen som hade bott dar innan imorgon. sa jag hoppas att jag hinner gora de :) fika eller ngt.


Jo, jag at pankakor till frukost, how weird is that? de va lite knepigt faktiskt. Nu ska jag forsoka att fa lite somn. det ar val behovligt.

FAA<3
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mysan

ååh, hoppas Totte kan få den familjen! :D

2008-09-14 @ 13:00:15
URL: http://mysblogg.se
Postat av: totte

Det hoppas jag oxå :)

2008-09-14 @ 13:12:39
Postat av: Sofie

Låter som du har det jättebra gumman :). Härligt! :). Blir lite avudsjuk men jag hoppas ju mina plener går att genomföra ;) hehe. Ser framemot lite bilder framöver :). Ha det så jättebra, sköt om dig gummsan! Puss <3

2008-09-14 @ 16:27:46
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Linisen

Först och främst, obeservera att jag skriver "Linisen" som namn bara för din skull ;D. För det andra, HALLÅ! Varför ringde du inte i helgen?!..

Aja. gjorde inte sååå mkt. Hade en annan person som ringde istället. (Du vet vem ;D)



Och ja, jag vet vad du menar med det där med Elin. Hm, Elin mådde ju skitdåligt över det.. Men, ring mig när du kan så surrar vi om det då!



Haha och sist av allt. Jag är SKITNYFIKEN på det där du vill säga som inte mammsen får veta.

Så återigen RING MIG! :D

Hoho, jag gör ändå inget på dagarna eller kvällarna så du ringer inte och stör! ;D



Men hadet bäst nu vännen så hörs vi!

Och,(hatar att erkänna det), men jag saknar dig som tusan!

2008-09-14 @ 19:49:21
Postat av: Linisen

Först och främst, obeservera att jag skriver "Linisen" som namn bara för din skull ;D. För det andra, HALLÅ! Varför ringde du inte i helgen?!..

Aja. gjorde inte sååå mkt. Hade en annan person som ringde istället. (Du vet vem ;D)



Och ja, jag vet vad du menar med det där med Elin. Hm, Elin mådde ju skitdåligt över det.. Men, ring mig när du kan så surrar vi om det då!



Haha och sist av allt. Jag är SKITNYFIKEN på det där du vill säga som inte mammsen får veta.

Så återigen RING MIG! :D

Hoho, jag gör ändå inget på dagarna eller kvällarna så du ringer inte och stör! ;D



Men hadet bäst nu vännen så hörs vi!

Och,(hatar att erkänna det), men jag saknar dig som tusan!

2008-09-14 @ 19:50:37
Postat av: Linisen

Först och främst, obeservera att jag skriver "Linisen" som namn bara för din skull ;D. För det andra, HALLÅ! Varför ringde du inte i helgen?!..

Aja. gjorde inte sååå mkt. Hade en annan person som ringde istället. (Du vet vem ;D)



Och ja, jag vet vad du menar med det där med Elin. Hm, Elin mådde ju skitdåligt över det.. Men, ring mig när du kan så surrar vi om det då!



Haha och sist av allt. Jag är SKITNYFIKEN på det där du vill säga som inte mammsen får veta.

Så återigen RING MIG! :D

Hoho, jag gör ändå inget på dagarna eller kvällarna så du ringer inte och stör! ;D



Men hadet bäst nu vännen så hörs vi!

Och,(hatar att erkänna det), men jag saknar dig som tusan!

2008-09-14 @ 19:51:19
Postat av: Linisen

Först och främst, obeservera att jag skriver "Linisen" som namn bara för din skull ;D. För det andra, HALLÅ! Varför ringde du inte i helgen?!..

Aja. gjorde inte sååå mkt. Hade en annan person som ringde istället. (Du vet vem ;D)



Och ja, jag vet vad du menar med det där med Elin. Hm, Elin mådde ju skitdåligt över det.. Men, ring mig när du kan så surrar vi om det då!



Haha och sist av allt. Jag är SKITNYFIKEN på det där du vill säga som inte mammsen får veta.

Så återigen RING MIG! :D

Hoho, jag gör ändå inget på dagarna eller kvällarna så du ringer inte och stör! ;D



Men hadet bäst nu vännen så hörs vi!

Och,(hatar att erkänna det), men jag saknar dig som tusan!

2008-09-14 @ 19:53:30
Postat av: Anonym

Haha what?! Varför kom min kommentar med typ 1000 gånger? :-O

2008-09-14 @ 21:37:12
Postat av: Milla

Haha as kul att läsa din blogg Tessan :D Låter ju som du har det underbart!! Hoppas Totte kan få den där familjen, vore ju hur kul som helst :) Ser också fram emot massa bilder framöver, är lite nyfiken på hur allt ser ut :) Hade bra vännen!! <3

2008-09-14 @ 23:13:27
Postat av: Ida

Ge mig ditt nummer :D:D Ihhh :D <3

2008-09-15 @ 01:09:13
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Postat av: tess

haha, ni gor mig sa glada allihopa:D haha, jag tankte ringa dig typ senare idag ida, jag tror att jag runger gratis till dig ocksa, mary trode de :D jag ska foroska ko mma till postkontoret idag eller imorgon :D jus tnu ska jag forsoka att lara mig vagen till elektonik affaren sa jag kan kopa horlurar sa jag kan prata med er alla dar hemma :D nice va? Jo, Forlat lina, men jag har haft fullt upp. jag SKA ringa i veckan okej! vi kan ju prata pa skype ocksa :D for snart har jag fixat de :D

2008-09-15 @ 18:45:02
Postat av: mamma

hej jag skickar din sladd till kameran så hoppas vi på att det är rätt. kör försiktigt jag antar att det är än himmla massa filer där.det blir kanon när du köper hörlurar. håller tummarna för totte att han kan komma i närheten av dig

kram mamma

2008-09-15 @ 20:24:38
Postat av: mamma

Hej gumman lyckades med att hitta din blogg på jobbet det tar sig haha. Just nu har jag rast sitter här och nördar mej. Gick det bra att köra i går

kram mamma

2008-09-16 @ 13:23:06
Postat av: tess

Hello mami :D men se pa fan, ja de tar sig sa mordbrannarn :D jora, de gick fint. idag har jag skjutsat dom pa skolan sjalv :P de ar inte sa jatte stor har, men de blir varre nar man narmar sig stan :P sandra och jag ska kanske till CM dag :D krams!

2008-09-16 @ 17:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0