Vilken dag!

Ja, dagen idag har varit ratt sa rolig och har gatt jatte fort! Imorse satt vi mast och lyssnade och tittade pa en film. Vi vart sedan uppdelade i 3 grupper efter lunch. fi gick typ till olika klassrum allihopa och varan larare pratade typ mast hela tiden! hon skramde upp oss allihopa ratt grovt. haha! typ berattade varsta mardroms scenarion, ungefar som en au pair, hon hade ljugit typ om allt, hon hade ngn mytomansjukdom och sen sa hon ba: ja men forvanta er inte att ni ska fa nagan kram av er varde familj nar ni kliver av planet eller typ ja forvanta er inte att bla bla bla massa skit, alla borjade typ undra om man verkligen gjort ratt. Men sedan sa rungde jag min vardemamma oh  BOY vad lararen hade fel, alla fall om min vardefamilj/mamma. hon langtade jatte mkt tills fredag och det yngsta barnet, cullen, han langtade ocksa jatte mkt. Dom skulle alla mota mig pa flygplatsen pa fredag!  det kanns verkligen jatte toppen! 

Jo, maste beratta om polisen som forelaste idag! hahahhaha! vilken javla hjalte! hahah!  oo herre ghu! jag ska lagga upp bilder sa fort jag kan. han var sa stort skon!  har aldrig varit med om maken! han typ skrattade skamtade och forsokte samtidigt ga igen en massa regler/lagar och typ olika scenarium hur man ska hantera dom o sa, sedan sa lat han nagra spela lite teater med honom, dom gjorde alltsa nagra scenarium, hahaha! nagra fick till o med handfansglen.  ghu jag skrattade sa jag grat!

Idag har jag ocksa signat upp mig for new york turen!  wehew!  ska bli skit spannande! ;) nice!  sedan har jag kopit en riktigt nordig Au pair hood!  hah de star typ Cultural care au pair new york training school. den ar gra, mysig! men de ar ett kul minne!

idag har jag ocksa forlagt min planbok ocksa, ghud vad jag hinner med massor! I den store entren for ovrigt!!! shit! markte ingeting forens jag kom in pa CCs kontor och de lag en brun planbok som likade min dar, ja ba! oh, that looks like mine? och hon svarade! Yeah! someone came in with it just a minute ago. tok skraj jag blevde! men allt var kvar! pjuuu! jag ar inte ens forvanad att jag gjorde de? drul fia!  Ja vad kul forresten att ni laser min blogg allahopa!  forosker att skriva ner allt, men de hander sa mkt har.

JO! en sak till! maten!! haha!  IT IS WONDERFUL!  HAHAH! helt underbar! verkligen! det ar typ ngt som kallas for Cullinary Art School. det ar en kock skola! Gissa om att maten ar god! de ar typ de man langtar till kan jag lova! efteratt pa varje maltid!  smakar mumms! idag delade jag och bettan pa 3 olika kakor for vi var tvugna tt smaka manga, sa vi delade! Fiii fan va gott!  (efteratten ar godare an sjalva maten, faktiskt) Jo, har jag namnt att jag var pa den lilla skolan. Jo, jag tror de!

Imorgon sa ska vi forsoka fa i hop ngn slags fotbolls match eller ngt, blir tokig, man maste ju hitta pa ngt lissom? och idag slutade vi sa sent sa vi hann typ inte.

en sak till sen ska jag sluta ;) Forlot mamma och pappa om jag rungde och vackte er kl 4 pa morgonen! de var iof meningen att vacka er, men forlot i allafall! ;) haha! forlot totte ocksa!  jag kunde itne prata sa lange for de var jatte manga i telefon kon och de ar inte sa snallt att prata lange da. Jo, lina, jag hade tankt runga dig typ ngn gang till helgen! for jag har sa skit lite tid har att jag knappt hinner runga hem! ;) men sa fort jag far chansen da jag kommer fram ska jag runga!  jag ska ga pa baseboll ocksa foressten!  igar var de de har, dom skot fyrverkerier sa jag trode de fan va skottlossning! men de var de inte ;) som tur var.

ja nu har jag sagt for manga saker!  Men annu langtar jag inte hem iaf.
FAA<3

Ciao Bella and Bellos<3

Kommentarer
Postat av: Mysan

det låter underbart det! :)



nu blev jag ännu mer hungrig, tack för det. klockan är 05.15 här och jag kan inte sova! :P

2008-09-10 @ 05:15:46
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Lina

Härligt med ett långt inlägg! Du är inte lika kortfattad som Ida ;D





Men do it! Ring mig i helgen. Har jag något att längta till..

Ska försövrigt till brorsan i Linköping i helgen, trevlans!



Ha det super tills dess <3

2008-09-10 @ 10:24:10
Postat av: Sofie

Håller med dig Lina. Härligt med långa inlägg :)

2008-09-10 @ 14:02:16
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan inte du kopa en san troja till mig :D Jag kopte aldrig en san :( bara om du har tid alltsa! :)

2008-09-10 @ 15:59:53
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman det känns bra att du har det bra du vet att du kan ringa när som helst.

2008-09-10 @ 16:37:07
Postat av: Tesslino!

mamma: jag rungde ju mitt inatten ;) hahaha! men jag har ingen tid pa dagarna de hander sa mkt har da!

Sofie: Jag ska forsoka ringa dig ocksa sa snabbt jag kan ;) och fortsatta skriva langa inlagg!

Lina: Okej, da runger jag pa fonken.

Mysan: de later underbart! forutom att du itne kan sova dara!

Ida: klart jag kan kopa en troja till dig! jag fixar de senare idag eller imorgon! de ar ju bara for dig att satta in 25 dollar pa mitt konto eller ngt sa ska jag forsoka posta den till dig sa snabbt jag kan! ;)

2008-09-10 @ 21:17:04
Postat av: stina

åh underbart du verkar ha det :D Kan förstå vad du går igenom. Min lärare skrämmde också upp oss, men det är itne allls så falrigt!! Det är ju olika från familj till familj också! :) Köpte också en sån där tröja, ASSKÖN!

Ta hand om dig så hörs vi då du kommit till familjen hoppas jag :D

pusss!

2008-09-10 @ 23:12:48
URL: http://sstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0