Bara för att alla andra gör de... men glöm inte mitt viktiga inlägg nedanför detta inlägg!

Två inlägg på en kväll, ni börjar bli bortskämda!

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
SWE mobil: WWW.svt.se Finns på Webb tv.
USA Mobil:Great!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
SWE:Okej, de är mamma också!
USA:Hej! pappan var vist hemma men sov haha jag kan åka när som helst så säg en ti du vill träffas.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
SWE:Natti natti!
USA: synd at hun kom sa seint hjem.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
SWE:Hej gumman! hoppas mötet med familjen går bra idag, jag tro de kommer gå hur bra som helst! :) puss
USA:Funkar de med schopping eller?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
SWE:jag och mamma ringer mellan 23 vår tid. ha på fonken. pappa!
USA: Haha! fan va roligt jag kollar på one tree hill.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
SWE:Tja! har beställt taxin!
USA:Hej, har ni några planer för lördag kvall?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
SWE: Är du kvar fortfarande?
USA:tar typ 15 min dit med bil.ungefär tror jag kanske.
8. Vad vill du höra mest av allt?
SWE:Hurrudu tessan! jag dyker upp senare ikväll jag, om de är okej? (hahha den  där gillade jag)
USA:Så bra! När ska vi ses i Denver?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
SWE:Vad är de? kan man inte få ha lite lugn och roo!
USA:Jag hittar inte heller dit, men var ska vi ses annars då lixom?
10. Din romantiska replik?
SWE:Vilken tid är de imorgon gumman? Pusss
USA:haha! kan tänka mig de! men ska sova nu jag, ha de så bra! godnatt(L)
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
SWE:Kanon :D
USA:Hej! de var helt OK! :D


Hahha endel var ju värsta full träffare :D


Kommentarer
Postat av: totte

Den här mobilgrejjen är ju as rolig :D HAHA! :) (L)

2008-09-28 @ 12:21:38
Postat av: totte

Uppdatera älskling, tack! :D :D (L)

2008-09-29 @ 03:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0