Californien!


Litt smakprov fran Sunny San Diego!


      



Bennie har precis lamnat mig har i San Diego sa ar jag har med bara familjen. Men de funkar ocksa.
vi hann med lite roliga saker allafall, vi fick se de underbara Havet har och ga pa IKEA!! ar int de underbart!? :D
Alskar bilen vi korde ocksa, en rod chrysler cab!! :) kan inte klaga pappsen!
btw, jag ar brand ocksa...

De har vart daligt med uppdatering har men men..
Ida och Stina lamnade mig i onsdags i Denver, de va saaaa kul att ha dem har, ah ghud. ja..heøt underbart att se ngn man kande igen. Vi gjorde massa crazy saker och bara av att umgas var helt underbar.

De komme mera nar ja ginte ar sa trott av all sol! :)
Och lille Johan.. ja, jag saknar val dig litt da! ;P men jag kommer snart hem! :)

Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fasen vilka minnen ni ska ha med hem när det är återträff med klassen om 30 år ;) Jag sitt väl kvar hemma ja.. haha närå! Vad ljus du har blivit i håret igen, du var ju svarthårig ett tag också! As fint som det är nu och sen är det ju så långt! :P

2009-04-01 @ 15:43:42
Postat av: Stina

Åh vad härligt med massa sol och värme! :) Ikea var fint antar jag ;) Kan tänka mig att det köptes marabou!

2009-04-02 @ 02:33:13
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, vad härligt det ser ut :). Ser framemot fler bilder ;).



Miss you!! <3

2009-04-02 @ 19:02:06
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh, vad härligt det ser ut :). Ser framemot fler bilder ;).



Miss you!! <3

2009-04-02 @ 21:24:44
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0