:)

http://www.bliflygledare.nu/skolan-utbildningen/

De dar vill jag kanske bli! :) Ska bara lasa till Matte C pa distans den har sommaren, eller foroska alla fall!
De var de enda jag inte hade for att vara en behorig sokande! :)

Skolan ligger BTW i Malmo tror jag. Eller stockholm. Men jag tror Malmo lockar mer! Sa vi far se.

Pa fredag da drar jag och Johan till Texas! :)  De ska bli valdans trevligt! :)
Vi blir dar anda till sondag. sa en hel skon lang helg. jag langtar sa efter lite egen semester.

Jag berattar mer om texas senare for nu maste jag ga! Lillen ska pa gymnastik!

Kommentarer
Postat av: Milla

Men Tessan! Flygledare? Fasen vad grymt!! Tror jag du skulle passa riktigt bra som! :) Som är så sprallig och glad HELA TIDEN! Saknar dig grymt mycket ska du veta..och ditt underbara skratt! :D Får nöja med med att lyssna på alla inspelade videos sedan gymnasiet.. hua vad fort den tiden gick!

2009-04-09 @ 11:37:13
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: L

Jag vet inte ens vad det är?! Är jag dålig då?

2009-04-09 @ 15:21:57
Postat av: Ida

Ville inte du Milla bli flygledare da vi gick pa dendara massan om olika utbildningar i trean?! ;)



De kommer bli suuuper Tessan :D Tror man kanar bra med ;P haha!!

Tessans skratt ar underbart! :)

Lina du ar inte dalig ;)

2009-04-10 @ 01:39:42
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 01:44:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, tror det också kommer bli super ;).

När vi gick på den här mässan sa de ju att man tjänade asbra!



Åh, jaa Tessans skratt, är inte mycket som slår det alltså ;)



2009-04-10 @ 10:51:13
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: KiwiLina

Haha, du är dock dålig Ida som stavar tjänar -känar ;)

Sofie, du stavade rätt. Braaa!

2009-04-11 @ 00:43:17
Postat av: Sofie

Haha, språkpolisen nummer ett, det är du det Lina ;)

2009-04-11 @ 21:57:58
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag bor 45min från Malmö :)



Fan va nice att åka till Texas! Hoppas ni får de mysigt!

2009-04-12 @ 16:27:58
Postat av: tesslinooo

haha! ni gor mig alla sa glada! :) men vad kul att ni tycker de! Jaaa! snart kommer skrattet hem allahopa! :) Jag hade det jatte bra i Texas allafall! :) ska foroska uppdatera snarast hade jag tankt! :) har manga bildeR! :)(Till Sandra! Men va kul att fa kommentarer fran ngn framling!Jag funderar stakrt pa att flytta ned till malmo nasta var)

2009-04-13 @ 04:46:55
Postat av: Sandra

Nice nice Tess! Om vi har tur så finns jag i malmötrakten nästa vår :)

BTW på ondags 29 april flyttar jag till Zakynthos, en grekisk ön! :D så Jag hoppas att du och bennie planerar semestern där ! :D

2009-04-22 @ 19:02:16
Postat av: tesslinooo

haha! men var de du sandra! ;) haha nu ar jag med! ja de hade vart kul.. hur lange stannar du i grekland?! de hade vart sweet! :)

2009-04-24 @ 07:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0