Stellas and Boulder!

Hellu! :)

ja det var ett tag sedan jag uppdaterade! Men jag ar lite seg!
Inga bilder har kommit annu heller. jag funderar pa att ta min lilla rumpa till bennies hus och lana hennes dator!
Sa ni kan fa se lite bilder fran  San Diego and Texas.

Nu sitter jag hos Linda och dricker kaffe! de ar sa nice att ha en granne som man gillar som ar aupair! :)
Sweet!

Igar var jag och Johan i Boulder igen, jag alskar de stallet. vi kakade pa ett stalle som heter The Sink! Varlds go mat! :)
mja, thats about it!

Ikvall sa ska vi mota en ny au pair sa de ska bli trevligt! :)  Ner pa Stellas coffee hause ska vi!  mimimimi!
Ne nu ska jag vara lite social! :)

och cattis, jag langtar till pa torsdag! :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Väntar på bilderna.

2009-04-21 @ 15:16:26
Postat av: Milla

Aaaw gotessan! :) 4 månader kvar?! Herregud vad fort det har gått alltså! Sen är det ju de härligaste kvar..sommaren! :) När kommer du hem? Guu vad jag längtar tills vi ses igen!!<3

2009-04-22 @ 11:53:46
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ni verkar äta mkt god mat :O ta med hit!!! :D

2009-04-22 @ 15:43:22
URL: http://paralysed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tess kommer du hem snart?:D det ska bli mysigt, då får du hälsa på mig i stockholm! Pussss

2009-04-27 @ 21:50:57
Postat av: tess

ja ghu ja, tiden gar fort nar man har roligt! vi ater alltid god mat ;P

haha, en fraga? haha, vem ar de ja ska halsa pa i sthlm? haha ja kommer pa en gang! :P

2009-04-28 @ 07:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0