Dagen idag!

Helgen har vart ratt bra! :)  forutom sondag kvall dara.. ;p inget namt inget klamt!

I lordags sa var jag med tjejorna pa middag pa hard rock cafe!  de va jatte mysigt! Men hon som jobbade i receptionen hon hade tappat bort var reservation sa vi fick vant i typ en halv timma sa jag blev lite grumpy. men men. vi hade en jatte trevlig servitor! I lordags sa fick jag ocksa blommor av Johan pa allahjartansdag ! :)  de va ratt gossigt!  (sen fick jag tillbaka min mobil laddare ocksa, men lat oss fokusera pa blommorna). Sen fick jag ett valentineskort av Bennie som hade gjort sjalv! haha, sotgumman! :) Sen sa fick jag sant valentines godis av Helenas vardebarn S i en jatte sot liten pase. :) sjalv har jag inte gjort sa mkt.. haha! valentines day ar inte riktigt min grej. :)

I lordags sa kom ocksa Martina, de va saaa kul! vi hade en jatte trevlig lordag kvall och sondadag samt pa mandagen traffades vi uppe i breckenridge och vi akte litt snowboard jag,B och J martina akte da skidor!  hon gjorde framsteg. sjalv sa akte jag litte i terrainparken  och lyckades landa pa arslet och bakhuvudet. sa idag mar min kropp inte sa bra!   

Har inga planer for veckan men vi far se vad som hander i helgen!

Ne, nu ska ja hamta barnet! :)
Hare sa bra dar hemma!
Jag sakner er! :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter fint de Tessan! :) Hoppas allt är bra med dig. Saknar dig med, länge sedan vi hördes av nu!! <3

2009-02-22 @ 23:24:42
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0