Gangsters!

Okej! ja, jag vet att jag ar en valdigt stressad manniska ibland. Men alltsa, jag kan inte ra for de, okej?
Men ibland blir de bara inte alltid som man tankt sig, de ar nog de jag bor ova pa.

Ja, idag vare onsdag, den har veckan har gatt litt trogt men ja menar halla de ar lissom 11 februari? ar inte de litt halv sjukt, jag kan lova att sista tiden pa gymnasiet gick inte ens sa har fort. Den har tiden har i USA gar grymt fort.

Ja mitt har ar snart ocksa pa vag att bli blond! MIHI!  YEEES! I miss!
Jag tror faktiskt jag ska gora litt highlights pa fredag! :) vi far la se vad som hander i vara lander! :)
Och pa lordag kommer M, snacka om att jag kanner mig lycklig! haha!

Sen ska Idisen och kanske Stinisen komma hit den 20 Mars, vilket ocksa ar vaaaldigt snart! Ghu, ja bara kanner att jag mar sa himla bra idag nar ja tanker pa alla positiva saker! :) mii!

Pa lordag blir det antagligen middag med brudarna pa Hardrock Cafe eller Woodys(stavning?) sen blire valentines party @ A,C,C and C's house! niiice nice! :) de blir goooy!

Haha, nu ska ja lyssna pa Progressive relaxation, da blir J glad. For jag har lissom halvt lovat att sluta stressa nar den har veckan ar over.. hehe.. far val se hur de gar. Jag ska i vilket fall gora ett valdigt tappert forosk, okej? good enough?

(Lina kan du uppdatera di blogg, alla vet att du hade en jatte fin domedag pa kiwipartyt, men jag skulle vilja litt mer som hander i oslo. okej? for de ar lissom for din skull ja skriver den har bloggen ;) haha! mongis! kann dig valdigt traffad)

Avsluter detta inlagg med en Censurerad bild av tva mongo-gangsters!
Ha en fortsatt bra dag allahopa!


Kommentarer
Postat av: mamma

det var ett klokt beslut att sluta stressa......ta det lungt med tjejerna på lördag.

2009-02-12 @ 22:16:48
Postat av: Emelie

nemen vad trevligt!:D hur har du det då? har kikat in nån gång på din blogg också:D

2009-02-12 @ 23:47:17
URL: http://emeliefahlens.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi, jaa snart kommer jag till Colorado :) Langtar Asmyccckke!! :) Ska bli sa skoj!!!! :D:D Miss you!!

2009-02-13 @ 04:03:43
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Linnea

Miss u sweetie!! Kan vi skype nån dag igen?! :D

2009-02-16 @ 14:36:42
URL: http://paralysed.blogg.se/
Postat av: Tess

linnea: ja men sjalvklart att vi ska! :) jag har vart sa hiimla upptatt pa sistonde!!:) mn kanske till helgen :)? (jag kollar anda varje dag om du ar inne pa skype, kanske far ngn lycktraff ngn gang) :D

2009-02-17 @ 17:23:51
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0