sammandrag! :)

jupp, da var man har igen da. jag ar valdigt dalig pa att uppdatera nu for tiden. sa jag ber om ursakt for de!
de har inte hant sa mycket har pa senaste tiden!
I helgen sa har vi alla bara chillat och tagit de lugnt!
Pa fredag kvall vart de litt party med alla vannor hemma hos C som vanligt och middag med Johan pa casa bonita (stavning?) haha de var en jatte kul restaurang. Det var som en "show" medan du kakade och scenen var utformad som jatte stora klippor! :P sa dom hade klippdykare ocksa!
Pa lordag sa var jag med flicksen och vi kakade frukost tillsammans pa ett stalle som heter Breakfast at broadway, de va valdigt gott. :) vi tog oss till o med en prommenad. den ni!! haha vi var sjalva valdigt imponerade. haha. sedan sa skjutsade vi bennie och linda upp till evergreen och jag och johan fortsatte dagen litt till. sedan var han tvungen o jobba sa da lanade jag johans bil och akte till Helena som ocksa jobbade. Vi kakade pizza och lekte litt med sophie sen kikade vi pa film, eller snarare bada tva av oss somnade i soffan, Bra jobbat! :P sen rungde johan klockan 11 och vela ja skulle komma till Downtown och hamta han pa jobbet, sa da vare bara o vakne till och aka det. sen akte vi hem och sovde for pa sondagen vantade Snowboarding i Keystone.
Sa pa sondagen sa drog jag, johan, brad, brian och rusty upp till keystone for att snowboarda litt, vi korde en Terrainpark dag. :)  de va jatte jatte kul! :)  antligen borjar hoppen och sant sitta i och de gick ratt bra. :)  tills ja blev litt for trott tror jag! da ramlade vi en himla massa, men som tur va hade jag fatt lana rustys hjalm :)  sa de gick bra!  jag har bara lite traningsverk i mina armar idag!

sen igar, mandag, sa jobber ju inte jag mellan 9 och 3 sa jag och johan kakade frulle i Morrison (byn next to redrocks) sen akte vi runt litt och kollade in olika stallen. Sen var de slutt pa de och jag jobbade i princip i 45 minuter igar eftermiddag. Sedn pa kvallen sa drog jag och Linda och fixade vara naglar och hade en liten tjejkvall med litt shopping och sant. sen akte vi till C och var dar en liten stund, vi kom lite olagligt sa vi stannade inte sa lange...! ;)  haha! jag tanker inte namna varfor! hahaha! :P men men!

(Jag ska foroska ta lite bilder fran parken och sant i keystone.. hittade ingen bild pa internet.) sen ska ja bli battre och ta bilder over huvutaget! :P

ikvall blir de downtown for englishclass och sen blir de middag med var nya van M, haha! han ar bog! :)  och jatte sot! och foressten sa tycker han att alla svenska killar ar as snygga och han holl pa att dog nar han var i Sverige! :D haha! sa passa er alla senska gutter! ;)

ja nu ska ja dricka mitt kaffe ta en nap och fixa haret sen blir de till att hamta lillen pa skolan! :)

Jag saknar er dar hemma! :)
Ciao!

p.s
mamma, har du skickat paketet?
Pussis!

Kommentarer
Postat av: hihi

Bara dålig på att updatera nu för tiden? ;)

2009-02-24 @ 21:17:56
Postat av: Sofie

Härligt Tessan med en lång uppdatering :). Ja,som vanligt låter det som du har det bra.. sjukt många nya männiksor du har hittat :). Vad roligt :). Hoppas vi kan höras av någon dag :). Sköt om dig, Puss <3

2009-02-24 @ 22:13:14
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Tess

proppen: Hahah! Ja! :) jag har de bra ja! :) JA DE MA VI VERKLIGEN GORA! :) vi far saga en dag och vara innne pa skype samma gang! :) Pussis! <3

2009-02-25 @ 17:24:06
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/
Postat av: Stina

Snart kommer jag och Ida ;) hihi. Guuud vad jag läängtar! Kommer bli awesome!

Pusss!

2009-02-27 @ 02:33:38
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, men eller hur :). Det måste vi verkligen! :). Får prata om det där och bestämma nått :). Ha det så bra gumman!! Saknar dig!! <3

2009-02-27 @ 15:56:13
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0