Ris o ros..

Okay!  sa denna vecka har vart ratt sa handelselos, trakigt nog. Men jaklarns vad den har gatt fort!
Men okej, nu ska ja skalla lite pa er dar hemma ocksa, lat oss borja med:

Ris!!
Lina!
Hurru din lilla javel, nar ska du ta och uppdatera bloggen? och nar ska vi pratas nasta gang, ar du medveten om att de ar typ tva manader sedan snart???? mycket besviken!
Farmor! hurru farmor, nu vare lange sen jag fick ett email. Jag bruker faktiskt alltid svara men jag far lissom inget svar?! fy pa dig!
Mormor! Okej, ja vet att du inte ar sa haj pa internet, men be nicke hjalpa dig da?
Millan! ja! du ocksa millan! valdigt daligt har! haha! okej, jag ar ratt dalig ocksa! men halla, du maste ju halla mig uppdaterad om vad som hander dar hema!
Amanda! ja tro de eller ej, jag har pratat med Linnea mer efter var sista pratstund, du jag har massor att beratta, okej?  sa skarpning!
Mamma och Pappa! Halla, vi kan val anda foroska att pratas en gang i veckan? och ni, tack for att ni skickar paketet! cant wait! men du mamma, kan ni inte skicka med lite losviktsgodis? de saknar vi har valdigt mkt pa andra sidan atlanten? och en stor chokladkaka om de inte blir for tungt? :) mihI!  :)  glom inte bort att jag vill att "taltet" ska in i paketet ocksa! :)

Ros!!
Sen ska vi ju inte bara vara sura och skalla vi ska ju ta upp dom som ar duktiga ossa.
Linnea: Mycket bra blogg uppdatering dar! de liker vi! du ar som lissom den enda som jag riktigt kan lita pa att ge mig uppdateringar fran dar hemma.. du bor lissom inte ens i sundsvall langer men du ar enda den som ar mast palitlig! bra jobbat dar!
Krille! jag ar sa stolt lilla gubben! vi brukar vara ratt duktiga pa att rungas och sant! :) 
Proppen! du skriver alltid en liten komentar pa min blogg, de gillar vi! sa jag vet att du lever!  tack sa mkt!

Ja, de var allt jag kom pa for nu!  kande att jag boehovde skriva av mig de dara! 
Hare sa bra folkens, sa hors vi snart!

PAHLE!!!! jag fick skivan igar!!!! TACK TACK TACK! haha! de var ett valdigt sot litet brev jag fick ocksa!

Och tack till mitt extremt goda morgon kaffe. sjukt gott var de idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ris och ros haha

försöker ju nå dej på skype men du är ute sällan

många kramar mamma

2009-02-27 @ 18:59:24
Postat av: Lina

haha jag tackar och tar emot ditt lilla mongo ;D

2009-02-27 @ 22:22:17
Postat av: Sofie

Känns bra att vara med på "Roslistan" ;). Ja, men jag försöker kommentera lite då och då :). Haha, ja lever gör jag alltid :P. Hoppas allt är bra :). <3

2009-02-28 @ 12:44:47
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha men mongoTessan! Jag veet, vi har typ knappt hörts av något.. känns tomt :( Saknar dig grymt! Jag extraknäcker på dagis nu också, känns kanon :) Har ju fixat skype så vi kan prates där nån gång!! <3

2009-02-28 @ 22:26:16
Postat av: Linnea

Säger samma som Sofie, skönt att hamna på roslistan ;) Hoppas du har det bra bejbi, miss u

2009-03-02 @ 17:02:30
URL: http://paralysed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0