utmanad!

Jag blev utmanad av lilla pruppen.

10 sanningar om mig själv:

1. Jag har halv inforskaffat mig en ny tvangstanke om att byta skor tre ganger varje gang innan jag gar utanfor dorren i princip.( de kanns lissom inte helt ratt alla ganger.)
2. Jag har EN hemlis. ;)
3. Jag har spelat blockflojt.

4. Jag har planer pa att flytta till Norge nasta January! (Med Bennie Bing Bong Bong)
5. Jag unnar mig ibland lite for mycket extra gotta har i Usa.
6. Jag har/haller pa att uppleva Colorado.
7. Jag har snowboardat i Vail.

8. Jag alskar att sjunga och spela guitarr. (men inte sa mycket infor folk)
9. Jag langtar hem lite oftare nu for tiden. (men inte direkt sa mycket sa jag vill aka hem)
10. Jag har fatt sjyyykt mycket battre talamod! :D

Jag utmanar:
Sofie
Ida
Stina
Lina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för utmaningen ;). Brukar inte göra sånnahär, men någongång kan ju vara roligt :)

2009-02-04 @ 20:41:21
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: bennie

du e no en liten mongis du og ;) i looooooooooooove coins :D synes punkt 4 skal være første prioritert :)

pusspuss

2009-02-06 @ 08:35:32
Postat av: Tess

hahaha! :P yeah we do love coins! Hahahah! Det var faktiskt utan inbordes ordning!

2009-02-06 @ 16:50:57
Postat av: julia

Huruu tess. En liten lögn där kanske. Jag och några andra har fått lyssna på när du spelade gitarr en hel kväll och vägrade sluta :D hahaha de är svinkul för överigt i efterhand :D PUSS MISS YOU

2009-03-10 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0