4 av.

4 av mina favoritprogram på tv.
just nu:
- tittar ikke pa tv men om ja skulle valja att titta skulle jag se:
- movies
- MTV
- news

4 saker jag gjorde igår.
- working
- kakade lunch med J.
- Hade en drit tidig nglish class! :P
- stannade till hos J for roommaten skulle aka till frankrike pa tisdag i 4 manader.

4 saker jag ser fram emot.
- Denna helg.
- Sommaren.
- Resan till Californien i Mars.
- Komma hem i September.

4 av mina favoritrestauranger.
- Inget slar Coffeehouse!  
- Yardhouse.
- Sibylla
- Panda Express

4 saker på min önskelista.
- Att jag itne ska ha allt for mkt hemlangtan.
- Att Bennie ska andra sig och stanna tre manader extra! :D
- Att Mami och Papi kommer over.
- Att de kommer att bli ett AS kult nytt 2009.

4 personer som jag utmanar.
Linaaa
Linnea
Betty
Camilla

Kommentarer
Postat av: L

Åh, kommer du ihåg när vi åt frukost på sibylla den helgen strax innan du skulle fara? Jag tycker fortfarande att de är en av de bästa helgerna någonsin!

2009-01-17 @ 09:46:11
Postat av: Tess

GaaaaH! haha! jag var sa bakis! hahaha! ne, de heter att jag fortfarande var full! haha! ja men att de var! de hande sa sjukt mkt innan ja skulle aka, typ en massa saker som heldre hade kunnat fa handa lite tidigare! innan man lamnade den dara lilla skithalan :P

2009-01-18 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0