4.30!?



Idag klev jag upp kl 4.30 for att skjutsa Bennie och Cathrine till flygplatsen, dom ska till San Fransisco i tre dagar. sa ja ska hamta dom igen pa flygplatsen eller i downtown pa torsdag! :) Hoppes dom har de skoj!
Idag ska ja ocksa pa english class! :) de brukar alltid vara skoj, men nu ar ju inte Bennie dar men jag har ju Helena :)  sa de blir nog as bra de ocksa! :)

igar pratade jag med pappsen, de va valdigt lange sedan! sa jag ar glad!

foroverigt hander de inte sa mkt. har, i sondags var jag med J och R upp till colorado springs och vi skjot litt! pappa blev litt nervos da han rungde tro jag! ;) men de gick fint, jag var fotografen! :)  (fast jag provade att skjuta tva ganger, men sag inget till papi, han blir sa knapp da, haha!)

Pa lordagen var vi upp till keystone igen och snowboardade litt, jag foroskte att aka pa en bow, de gick bra anda tills ja skulle landa lissom.. hahaa! sa de blev nagra landingar pa knana, sen sa akte vi litt three runs, och de gick fin fint, men innan ja aker mera three runs sa ska ja inforskaffa mig en hjalmutt. (hjalm!) de kanns faktiskt ratt viktigt att skydda de fa hjarnceller jag hr kvar lissom.  Sen sa vart de litt party med H och tva av mina nyfunna vannor, L och T. haha skit kula! de var hemma hos chris var van. de va ratt guy, de va valdigt mkt nytt folk dar sa de va kul!

Fredag sa la jag mig tidigt, de va saaaa skooont att sova. och nu ska ja faktiskt ta mig en nap! for annars kommer den hara dagen att bli valdigt jobbig och trooog! sadesa! men natti natti da!

Glom inte bort mig! okej!?!

Kommentarer
Postat av: the full details

get the best LED Flashlight available


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0