Hotsprings och helgen!

Igar kom jag hem fran en helt underbar helg! Jag, Bennie, Helena, Chris och Johan akte till Hotsprings som ligger nara villa grove, liten skit hala med andra ord. de tog typ 3 timmar med bil dit. Vi akte dit pa fredag kvall efter jobb och spenderade heeela hhelgen dar. akte hem pa sondag kvall.

Hotsprings ar ett sant dara stalle med "naturligt" varma kallor i marken! skit hafto!

(men de lilla roliga var att de var typ ett hippie stalle! hahahaha! sa de fanns lissom massa varma kallor lite har o var, och om man passerade en san kalla sa vips lite da o da kunde de sitta en naken gubbe eller tant dar i, sa ngra chockar fick man sig allt denna helg, men jag overlever.. inga mardrommar an iallafall. ;)

sa pa fredagen kvall spenderade vi med litt ol i hotspringsen och sedan pa lordagen var jag faksitk nykter och bara badade istallet! :) de va ratt nice! de va jatte mysigt!  sedan spelade vi litt guitarr pa lordagen ocksa o sjungde o de va en as kul gubbe dar ocksa! hahahah! :P han gillade mina knapp orhangen! ^^ hahah! han va kul han, mkt konstig man, haha jag fick mig ett gott skratt allafall. sen badade vi litt pa lordagkvall, de var mys! Ni skulle sett stjarnorna och utsikten, mamma mia. :) de kommer bilder dock valdigt snart forhoppningsvis! :P hahaha! 

Ja, och till raga pa allt sa blev ja stoppad av en polis javel dit upp coska, ghu va nervos jag blev! hahaha! istallet for en boter for forkorning sa fick jag hans visitkort med namn och nummer! HAHAH! sla den ni! ;)  och jag som trode ja skulle doge!

och snart kommer MARTIIIISS!!! MAAAAHH! de kommer va sa sjukt skoj! jag langtar sa mkt! Jag har planer for oss, bara sa du vet :D mihi! :) cant wait! :D de kommer att kannas bra att se ngn man faktiskt kanner igen typ lissom.. var ett tag sen man gjorde de.. sa sjukt.

Ja och till min stora forvaning sa kom jag pa haromdagen att ja har nu vart har i  over 4 och en halv manad!  kan ni forsta de!?

Och idag kanner jag att jag mar bra!
Idag har min dag bestatt av att leka med flickorna mina eftersom att de ar Martin Luther King day har. :)  for mina vardparon var hemma och da vill barna anda inte leka med mig sa da fick jag vara off hela dagen! :D forutom nu pa kvallen da, ja ska jobba litt nu! :)  sa idag har jag akt skridskor med B och H, och deras vardbarn, P, G och S samt hunnat haft picnic.
De va skoj, sen han jag med en kaffe med J idag nere i Golden, syykt gott kaffe var de sen har jag tvattat bilen ossa kanner mig sa dutti.

Ne nu sak ja gora ngn nytta! :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: bennie

gidd å skriv så mye i koder:P k, T?

2009-01-20 @ 08:23:17
Postat av: bennie

og btw edru lørdag??? :P

2009-01-20 @ 08:24:38
Postat av: Milla

Låter som du har det super Tessan! Snart 5 månader var inte illa..fyfan vad det går fort!! Jag fyller 20 år nu på måndag också.. sjukt vad tiden går alltså! :P

2009-01-21 @ 00:34:27
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0