uppdates!

Ja, de var lite bilder fran min nyarafton!
(farmor jag ber om ursakt for olflaskorna som ar med pa varje bild)
Men ja hade skoj! borjade med middag os helena (den enda bilden utan ol flaska pa farmor) kakade acos, sen akte vi till chris, han ar en av karlarna ar pa bilderna. sen sa innan tolv slagt tog vi vart pick o pack och drog ner til down town och sag pa fyrverkerierna! de va niiiiice! sen akte vi tillbaka upp till chris, de tar typ 10 min med buss sa de ar ratt nice faktiskt! japp, kvallen flot pa utan nagra storra bravader, inget namnt inget klamt.

Jag ber sa hemskt mkt om ursakt ocksa! de var ett tag sedan jag skrev har!  jag har fatt lite skalll nu, jag ska forska forbattra mig.

Mitt liv har flyter pa som vanligt, de hander inte allt for mkt, jag spenderar ratt mkt tid med Bennie och Johan plus lilla Helena sa mkt jag kan. samt sjalvklart dom sma skitungarna! 

Resor
Inte den hara helgen men nasta helg sa ska jag,Helena, Johan, Chris och forhoppningsvis Bennie aka till "hot springs", de ar ngt stalle nara aspen tro ja, de ar sanna dara varmakallor man kan bada i! sa de blir nice :) sedan ar de ocksa inplanerat en resa till sjalvaste Californien till San Diego i Mars  27, ska ocksa foroska hinna med en resa till Seattel(och i samband med den resan) fara upp till Canada Vancuver ngn/ngra dagar och Nebraska plus Chicago och Mount rushmore i slutet pa januari (ni vet dom dara ansiktena i bergen pa ameriakanska presidenter) och en kombinerad tur som tar oss bade till Las Vegas och Grand Canyon. De ar allafal mina planer, samt lite Bennie och litt Helena.

Je ni alla mina vannor, jag haapes livet dar jhemma ar guy ocksa.
Min engelska blir bedre och bedre framdeles min Svensk blir mer och mer fucked up av Norskar..
Men annars are fint, man vet snart inte vilket sprak man talar. this is sooo confusing.

Idag var jag jatte lycklig ocksa, nar jag pratade med bade favorit amanda och favorit linea pa skype pa en o samma gang :) Tusen Tack<3  Pratade med mormor for nagra dagar sedan ocksa, da blevde jag glad <3 :)
Nu sakanar jag er dar hemma ska ni veta, men jeg vill da ikke jhem an! ;)

The US need me, but i wonder if Sweden needs me more?

(hoho, btw alla, detta ar saaa kul, hahaha! detta ar internt dock sa ni kanske icke tycker de ar lite kul som jag, men bennie ar jus nu och TRANAR!! hahaha!  Colorado folket forstar vad jag menar, detta ar sensaion! hahahah!  Jag ar stolt over dig gumman ska du veta!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha vaa? bennie tränar, när hände detta? ;D

2009-01-08 @ 11:48:05
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha nu är det fan svårt att förstå vad du skriver när du blandar både engelska, norska, svenska, plus ditt egna svenska språk (rungde, köpade osv) :D:D:D:D Vad rooligt att du har uppdaterat!! Tänker på dig gumman <3<3<3<3<3<3

2009-01-08 @ 13:28:06
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: bennie

hey! NOT cool!! slutt med den mobbingen no :P hehe, "mitt nye liv"

2009-01-15 @ 02:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0