Detta inlagg gar till er mongisar!!



JajjAmensan! (var valdigt viktigt att saga jajjamensan och inte jajjemensan enligt min far)
kanner hedrade alla mongisar! :)
Japp, precis! Jag tankte lissom bara beratta att nar man lissom ar sa har som jag pa andra sidan poolen sa borjar man lissom uppskatta saker vad som ar kvar dar hemma lite mer!
sa har var lite bilder fran hemmifran som jag satt och tittade pa idag! :)
Mihi! sa enjoy the pics! :)



Och utan speciellt dessa tva mongisar sa skulle de har USA aret nog inte alls vara som de faktiskt ar.
Awesome!! :D
Mina gofisar!

Kommentarer
Postat av: Milla

Aaaw vilka fina bilder! :) Hoppas allt är bra gumman <3

2009-01-31 @ 23:16:40
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: bennie

føler meg veldig hedret skal du vite:)

2009-02-06 @ 08:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0