oooh ooh ooh!

har har jag vart nu:  http://www.redrocksonline.com/ fast dock inte pa en konsert, men de planerar vi in till sommaren. men dom hade inte lagt in konsertschemat, de kommer i mars sa vi far halla vara ogon oppna.

Idag mar jag bra, hur mar du?! De var ett tag sedan jag horde fran er alla folk dar hemma. mina dagar flyter pa ratt bra har, idag ar jag typ ledig hela dagen ska jobba 1 timma i efter middag, wehew, de va ju inte sa avancerat! sen senare ikvall blire englishclass. haha, de va sa kul forra gangen. i tisdags, de va da som Obama tog over platsen som president i detta land pa andra sidan poolen. sa den klassen bestod av att diskutera hand speach och religioner  med mera, mkt intressant klass, var larare ar skiit kul, haha, jag och bennie har alltid sa skoj nar vi ar dar. fastg idag blire nog inte lika skoj.. men men.

IDAG KOMMER BENNIES SYSTER CATHRINE HIT! :D me and Bennie are soo exited!
Bennie har en massa planer for dem sa de kommer nog ha skoj.
vi ska ta med oss vara nya vannor och bennies syster till Keystone i helgen tro ja! :) mihi! de ar ratt nice!
Sen ska ja kanske ta ledigt pa fredag nasta vecka och folja med till Vail.
Sen ar det 80s party at chris pa lordag!  vad har man pa sig dada!? o herre ghu! :P
och btw sa har jag och bennie vart pa coldstone tre ganger den har veckan, eller jag har vart tre ganger och bennie tva, de ar ett glass stalla. jag sager bara Sverige slang er i vaggen, denna glassen ar oslagbar!

Vi har traffat nya kompisar ocksa, dom heter Janika och eve, dom ar fran tyskland. haha dom ar ratt skona faktiskt! :)

Avsllutar med lite random bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, det låter härligt det där Tessan :). Själv ha jag precis avslutat in första skolvecka. Och det känns bra, ha också hittat lite nya vänner ;).



Länge sen vi hördes av på typ msn, men det får vi ändra på tycker jag :)



Ha det så bra :) Saknar dig!! Puss <3

2009-01-24 @ 13:02:20
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: mamma

vilka härliga bilder gumman ser att du har det bra

kramar mamma

2009-01-24 @ 20:42:00
Postat av: Tess

proppen: men ghu sa kul! :D vilka ar de? ja men att vi maste, de var valdi lange sedan nu!

blev du nage battre pa engelsk foressten nar du var over hit?!

Mamma: Mja, de har jag :D haha, forosker ju fordriva dagarna iallafall!

2009-01-26 @ 06:45:46
Postat av: Proppen ;)

Jaa, känns riktigt bra :). Är två från Arvidsjaur (och jag som älskar deras dialekt!) och en från Timrå som jag mest hänger med ;). Ja, verkligen! Får ta och styra upp detdär :). Nja, jag vet inte rikigt jag.. lite kanske, man var ju så illa tvungen att förstå och prata :P. Men somsagt, vi får höras nått snart :). Ha det bra gumman! Puss!

2009-01-26 @ 19:36:10
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0