Vail!


Igar var jag i vail med Bennie, Cathrine, Brad och Johan! De var hur kul som halst.
Jag tog ledigt pa fredagen sa ja kunde folja med! De var stralande sol hela dagen sa jag har lyckats skaffa mig en halv gogle branna i fejset, min nasa ser ut som rudolfs ungefar plus att de svider! (ja vet solkram men jag har aldrig brant mig har uppe forr) Vi tog litt bilder sa ja ska se om ja kan sno dom fran Johan och Cathrine! :) 
Sen var snon pa topp! tycker jag iallafall! :) vi gjorde massor med three runs och akte i backbowlsen. :) 

idag vet jag inte vad planerna ar, just nu ser jag pa film. The bangers sister, eller ngt sant. jag vill ha frukost ocksa.. men de ar ja litt for lat for just nu!

 Ja sen vantar jag pa att cattis ska ringa om en timma ungefar! :) haha, vi far se om hon kommer komma i hag de! :)

Hare sa bra! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är vail en skidbacke!!!!!

2009-01-31 @ 22:07:53
Postat av: Tess

Haha! ;P Vail ar en jatte jatte stor skidort i coloardo! den basta i usa!!

2009-02-01 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0