kamera?


Ja ocksa nar man tankte vara diuktig sa har jag en dalig nyhet.. eller tva.
Min kamera blev stulen i Chicago sa jag ar ledsen de kommer inte komma nagra biolder fran chicago...
Men jag har lite souvenierer och sant!

Den andra daliga  nyheten kan vi ta ngn dag pa skype eller sa alla mina goda vannor.

Mitt liv har rinner pa ganska bra.. upptackte att jag har sissadara 13 veckor kvar av jobb! helt makalost. sen ska ja nog resa lite och sen hade jag tankt att bara hanga i Denver men Johan och alla kompisar innan jag aker hem. det ar planen just nu allafall

Ja, jag har inte sa mkt att beratta.. de ar lite tomt. men men!
Hare sa brasa ska jag ha upp lite bilder da jag har kopit en ny kamera.. shit alltsa..  de var 900 bilder pa min kamera... jag ska skjuta den idioten som tog den allafall... skit ocksa..(bilder fran hela aret)

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men gud är det sant!!? :O :(. Fan vad tärt.. Jäkla idiot som gör något sådant! Så alla bilder som du knäppt under året är alltså borta? :/



Vad är den andra dåliga nyheten!? Nått som hänt? :/



Saknar dig Tessan!! <3

2009-06-11 @ 16:29:10
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Stina

ahh..vilken jävla iddi! Jag skulle vara såååå arg! Stackare...men hoppas Chicago var bra i alla fall..jag och Ida har sisodär fyra-fem timmar där då vi "mellanlandar" där då vi tar tåget till Los Angeles! Hoppas allt är bra där nere i alla fall! :) Min familj kommer förresten nästa vecka ;D Pappa mats i New York...det ska bli kul att se ;)

Kramar,

Stina

2009-06-12 @ 23:17:10
Postat av: Milla

Fan vad synd de där med kameran alltså!! Förstår att du blev less..vem skulle inte bli de?!



Låter härligt att resa massor som du gör! Nu är det bara sommarn kvar, sen är du i Sverige igen! Saknar dig mongoTessan!! :D Ditt härliga skratt!! Brukar kolla på filmerna sedan skoltiden ibland. Älskar två filmer med dig. Ena då du dansar med Lina och sjunger ABBA och avslutar filmen med världens garrv!! Och andra är när du tror att jag ska knäppa kort fast jag filma, åsså sen ditt härliga garrv!! Fasen vad man saknar dig extra då alltså!! :) <3

2009-06-15 @ 01:49:00
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS GUMMAN!!!!!!! <3

2009-06-18 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0