snostorm!!!!

Okej, Flyget till San Diego ar installt... haha och stackars Bennie hon ar fast dar redan, for hon tog ett tidigare flyg...Ja!  bra jobbat Colorado! Snostorm samma dag vi sak aka tack sa mkt! fuckers!

Jaja, jag ska forsoka att ta ett tidigare flyg an de min familj antagligen kommer att hamna pa. de dm tar ar lordag eftermiddag! sa forhoppningsvis sa kan jag kanske komma ivag ikvall eller imorgon! sa hon inte behover vara helt sjalv!
Lill gumman, jag blir ju sa orolig!

Jaja, mer uppdatering snart!

Kommentarer
Postat av: Milla

Aaaw vad roligt att träffa familjen! :) Har du inga roliga bilder att lägga upp? Nyfiken :P MiSs YoU!

2009-03-28 @ 13:03:39
URL: http://milla.blogg.se/
Postat av: Linnea

Eller hur! Ge oss bilder!! Dålig uppdatering ;)

2009-03-31 @ 09:13:06
URL: http://paralysed.blogg.se/
Postat av: Stina

Hur ar det i San diego snygging? :)

2009-03-31 @ 15:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0