uppdates och reseinfo!

Ja, de ar lite daligt med uppdatering har!  men men!
Idag morse hade jag en jatte bra morgon i allfall jag pratade med alla mina favorit flickor.
Lina, Millan, Ida och Proppen! okej inte alla kanske, men manga av dem.
De gjorde mig valdigt glad, vi hade manga skratt, haha framfor allt at millas: men du hurrni nu ska ja ata kommer snart tillbaka. Alla:okej! (millan ar borta) Lina: okej, vi slar var om vad hon ater. Alla: KORV! haha! Litt internhumor ma man fa ha! Sen Idas: Tessan varfor star de "host" bredvid ditt namn for? haha! Ida ibland undrar jag om de ar du som ar i USA eller Lina,Millan och Sofie!  haha!  Ja, de va valdigt kul att fa lyssna till deras roster iallafall gjorde mig nastan alldeles tarogd! mwa! jag sakner er mina gofisar!
 
Sen passar vi pa att saga GRATTIS Krillo som fyller systembolag idag! Grattis lilla gubben!
Jag ar inte sa varst vidare bra pa att komma igh fodelsedagar men ibland trillar femoringen ner, kunner ni!

Ja, mer da, veckan har varit otroligt ohandelserik och jag raknar bara ner dagarna infor nasta helg! eller snarare nasta fredag! for da kommer ju lilla idisen och lilla stinisen hit och gud vad jag langtar! De ska bli kul att antligen fa se ett ansikte man faktisk kanner igen sedan 6 manader tillbaka!

Sa Stina och Ida lamnar mig den 25 mars och den 26 mars bar de av till San Diego, California, for san 10 dagar! varav 6 kommer jag tillbring med Bennie, kan jag onska mig  mer? Sedan bar de av hem till Colorado igen den 4 april. Ar hemma i sissadara 6 dar sen drar jag och lilla gubben Johan till  Austin,Texas, over helgen fran den 10 till 13 april. Sa den narmsta tiden ar fullspackat! Sedan i maj runt den 20 e sa bar de av till Chicago, Illnois for att se min kusin Robyn graduate fran highschool! Guud sa mkt! Men hurni ni ni en sak ska ni veta! De blir da iallafall jaklig skoj! :)  mihi!
Jag hoppes att jag har gjort er dar hemma lite avundsjuka ;) Men jag sakner er allifullifall!

Hare sa bra sa ska jag och Johan nu kaka middag och dricka vin, vilken underbar fredag kvall! :)
Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, ni är väl för härliga ni :). Allt kändes verkligen precis som vanligt :P. Haha, ja Ida hon är bra rolig hon :)



Kan säga att du gjort mig avundsjuk iaf, låter hur härligt som helst :). Hoppas ni får det underbartbra :D. Och hoppas vi hörs snart igen gumman! Puss <3

2009-03-14 @ 12:29:22
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0