yupps!


Omar, jag och mami!

Hahah! jag hittade ju varldens skonaste bild! Satt o kikade igenom litt bilder!  hahah!  och jag fann denna skonhet!
Sa idag har jag tankt lite extra pa Omar och Mari-anne.
Samt lilla faster Anki och som alltid mamma och pappa!
OH! pappa! de har ma du veta!  Att idag slapade jag med mig Landon ut och grillade korv! hahah! DEN DU! ar du inte stolt? :D jag gjorde eld och hela kalaset! Bennie var ocksa med, men ja fick ingen direkt respond eller assistans fran henne nar de kom till att gora elden! Bilder kommer lite senare! :)  typ kanske innan nasta vecka forhoppningsvis!
Jag kanner mig sa duttig! :)  haha! Min vardmamma hon blev da valdans imponerad nar jag kom hem och visade bilder och Landon berattade!  haha! jag tror inte hon hade forvantat sig att en shoppinggalning kunde gora upp eld! Men de ni, dom aldrig hunden efter haret! ;)

Ne nu ska ja sova, aven fast klockan bara ar 9.20 men jag ar heeelt slutkord efter den har dagen.
sa natti natti da!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är duktig du Tessan ;)

2009-03-05 @ 09:52:09
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: mamma

härligt att höra att takterna sitter i men vilken bild du lagt ut ser ut att vara 60plus.

2009-03-07 @ 18:23:29
Postat av: Anonym

härligt att höra att takterna sitter i men vilken bild du lagt ut ser ut att vara 60plus.

2009-03-07 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0