Chicago nasta!

Ja ni! Livet i USA gar bra!
Lite less bara.
Vill skriva massa skiter.. men sen kom ja pa att nee.. de tanker jag inte.
Jag saknar er alla dar hemma.. ni kanske inte vet kanslan men ibland far man en san att man bara behover er alla mongosar dar hemma och sant. Inte for att jag inte alskar alla  muppar har eller sa.. Men det ar ju alltid sa att de man inte kan fa det vill man ha.. Sa jag far val sta ut nagra manader till da..

Ja, veckan har vart okej.. Lilla spep mongosen har tydligen haft en dalig vecka sa de har gatt ut over mig.. men eftersom att det ar fredag sa skiter vi i de..

Jag har pratat med Linnea och Amanda och lilla Mongis Agnes! Er saknar jag. Jag foroskte ringa dig ocksa Sofie.. Men du svarade inte.. de tycker jag var dalig stil. ;)

Annras har veckan varit ratt lugn..Nasta vecka kommer bli sa sjukt harlig. Ledig mandag jobbar tisdag halva dagen sedan aker jag till Chicago, Ilinois pa Tisdag kvall och kommer inte hem forens sondag morgon!!! Gud! det ska bli underbart! Can't Wait! SEMESTER!  Om ngn behover semester sa ar det jag om ni ville veta!

Ja.. Nu ska vi se vad som hander ikvall.. inge mer drama har jag bestamt! Sa de sa!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för kommentaren :). Saknar dig med gumman! <3



Vadå, hade du försökt ringt mig? (eller var det någon annan Sofie :P) På mobilen..? När då isof? Du får gärna prova igen, skulle vara så roligt att höra din röst igen :D

2009-05-23 @ 13:06:31
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vi saknar dig också baby! <3

2009-05-24 @ 22:48:37
URL: http://paralysed.blogg.se/
Postat av: Påhle

Vet du va de bästa är...Vi kmr att finnas här i lilla norrland när du kmr hem! :D

2009-05-25 @ 00:21:01
Postat av: Milla

GoTess! Snart är du hemma i Sverige igen, så sjukt fort det har gått alltså :D



Grymt med en resa till Chicago!! Du får ta massa bilder och lägga upp tyck jag ;P



Men jag säg som Påhle ja, vi finns kvar i Norrland när du kom hem igen ;)

2009-05-27 @ 10:47:05
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0