crappy paddy!

Nu har jag mina tva favvisar i min sang! av mina flicks menar jag!
jag har helena och bennie har! :)
Det ar sa kosligt! 

Idag var vi pa stellas som vanligt varje mandag!  Det var jatte varmt ca 33 grader nar vi akte ned och 24 nar vi aktre hem! sa jag kan ju inte riktigt klaga pa vadret! Jag ar lite bekymrad da da over sommaren har.. for om det ar maj och de ar redan 33 grader har sa kommer jag att flyta bort i sommar!  men men, ja for vrigt var de 35 grader idag nede i Golden.

Ja, jag har inte sa mkt att skriva sa darfoir skriver jag om vadret, sen ska ja namna nagra ord om min sang, den kan jag ligga at alla hall i. tvars o kors o hit o dit. ja! Idag at vi pa mc donalds.

Beispiel in German means "For example" but sounds like Baesjbil in Norweigan which means "poop car", Hilarious!!
Haha de tyska ordet var med i laten fran lejon kungen med timon o pumbal. de va kul! as kul sager bennie! de skrattade vi at ganska lange...

I fredags da var vi pa party en san riktigt Amrikansk pa film party! de va faksitks riktigt kulig, de behover vi gora oftare.. vi sak foroska att hitta flera sanna partyn! mihi! :)

my beed is becoming smaller.... i think our asses are growing!

nee,. jag opratade med jatte manga folk idag! jag pratade med faster anki och cattis,k sen pratade jag med kicki och amanda. de gjorde mig valdigt lycklig. sen pratade jag med mamma o pappa igar sen pratade jag med krille  :)  jag gillar telefon korten har jag maste borja anvanda dem mer! :) \

Ne nu sak vi sova!! :)
natti natti hade sa bra!
puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit vad varmt ni har det!! :). Ida skulle inte palla det :P. Haha, vi minns ju vart hon tog vägen i Spanien då det var som varmast ;) haha.



Ja, ser även att du fortfarande har det bra :). Härligt det gumman :). Själv sitter jag med min sista uppgift i skolan för denna termin, snart får även jag lite ledigt :).



Hoppas vi hörs snart, var ju ett tag sen nu! Puss gogumman <3

2009-05-19 @ 14:43:36
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Guu vilken värme!! I Sverige är det plus 12 idag.. wiie ;D Härligt att du mår bra vännen, inte så länge kvar nu tills du kommer hem till Sverige igen! Hem till samma gamla vardag ;D När kommer du? Något planerat? :) SAKNAR DIG<3

2009-05-20 @ 11:23:09
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0